ماهان شبکه ایرانیان

در موسسه قرآن و نهج‌البلاغه انجام می گیرد؛

ثبت‌نام دوره‌های حضوری و غیرحضوری حفظ نهج‌البلاغه در نمایشگاه قرآن

گروه اندیشه: موسسه قرآن و نهج‌البلاغه در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از علاقمندان به حفظ نهج‌البلاغه ثبت نام می‌کند. این دوره‌ها به صورت حضوری، غیر حضوری برای برادران و خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) موسسه قرآن و نهج‌البلاغه قم که در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد از علاقمندان به حفظ حضوری و غیر حضوری نهج‌البلاغه ثبت نام می‌نماید. این دوره‌ها سه ساله است و روند حفظ به این صورت است که بسته‌های مطالعاتی شامل کتاب و نرم‌افزار در اختیار شرکت کنندگان در طرح قرار می‌گیرد. شرکت کنندگان به ترتیب به حفظ حکمت‌ها، خطبه‌ها و نامه‌های نهج‌البلاغه خواهند پرداخت و آموخته‌های خود را از طریق تماس تلفنی به استاد مربوطه ارائه خواهند کرد.
لازم به ذکر است موسسه قرآن و نهج‌البلاغه متولی برگزاری مسابقات ملی حفظ و مفاهیم نهج‌البلاغه در کشور است و تاکنون 7 دوره این مسابقات را برگزار کرده و درحال حاضر، دوره هشتم این مسابقات در تابستان سال جاری در بخش های حفظ کل، حفظ خطبه‌ها، حفظ 110 خطبه، حفظ کل نامه‌ها، حفظ حکمت‌ها و بخش ویژه حفظ صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از هشتم خردادماه با شعار «قرآن؛ اخلاق،زندگی» در مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد که تا 26 خردادماه پذیرای بازدید عموم علاقه مندان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان