مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران در گفت‌وگو با میزان مطرح کرد

افزایش چهار درصدی ثبت شرکت‌ در استان/ تاکنون ۱۴۶ اظهارنامه کارت بازرگانی به ثبت رسیده است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران با بیان اینکه ثبت شرکت‌ در استان رشد چهار درصدی داشته است گفت: از مهرماه سال ۱۳۱۲ تاکنون ۵۹ هزار و ۷۲۲ شرکت و ۶ هزار و ۷۴۴ موسسه غیرتجاری در استان مازندران به ثبت رسیده است.

افزایش چهار درصدی ثبت شرکت‌ در استان/تاکنون 146 اظهارنامه کارت بازرگانی به ثبت رسیده استمحمد حسن بهادر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از افزایش چهار درصدی ثبت شرکت‌ در این استان خبر داد و گفت: از مهرماه سال 1312 تاکنون 59 هزار و 722 شرکت و 6 هزار و 744 موسسه غیرتجاری در استان مازندران به ثبت رسیده که تا به امروز از 15 هزار و 721 شرکت تعاونی، 990 مورد و از 28 هزار و 699 شرکت سهامی خاص، یک هزار و 135 مورد و از 15 هزار و 115 شرکت با مسئولیت محدود 738 شرکت و از مجموع 6 هزار و 661 موسسه 83 مورد منحل شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران افزود: پرونده 14 شرکت سهامی عام و 56 شرکت تضامنی و 95 شرکت از نوع نسبی، مختلط سهامی و غیرسهامی و تعاونی و سهامی عام نیز هم اکنون در استان مازندران مفتوح می‌باشد.

بهادر تصریح کرد: بیشترین موضوع فعالیت شرکت‌ها مرتبط با بحث خدماتی و ساختمانی و امورات تبعی آن موضوعات حقوقی نیز عمده فعالیت موسسات ثبت شده در استان است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک مازندران همچنین از ثبت 146 اظهارنامه کارت بازرگانی و پلمب 4 هزار و 478 دفاتر روزنامه و کل شرکت‌ها و ثبت تغییرات 9 هزار و 178 شرکت در این مدت خبر داد.

وی در پایان گفت: از سال 92 تاکنون کلیه ثبت تاسیس و تغییرات شرک بصورت الکترونیکی و غیرحضوری انجام و در حال حاضر نیز پیشخوان ادارات ثبت و میزخدمت در منازل و شرکت‌ها برده شده است و پیشگیری از جعل و تخلفات، نظارت برخط و ایجاد تسهیل و تسریع در ارائه خدمت متقاضیان را از اهم دستاور‌ها و نتایج حاصله این سامانه برشمرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر