ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی:

اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها به منظور بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه است

پروین گفت: اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها به منظور بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه است، لذا اجرای علمی این امور نیازمند نیروی متخصص و با دانش است.

پزمان پروینبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، قربانی نماینده مردم بجنورد، جاجرم،گرمه، به منظور تبریک سال نو و در جریان قرار گرفتن امورات جاری زندانها، در محل اداره کل زندان‌های استان خراسان شمالی حضور یافت.

پژمان پروین مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی در سخنانی ضمن تبریک سال نو وآرزوی توفیق و بهروزی به اقدامات جاری در زندانهای استان اشاره کرد و گفت: با توجه به کمبود زیرساخت مناسب برای انجام امور اصلاحی وتربیتی در زندانها، انجام امور عمرانی اصولی و بهسازی فضای فیزیکی را در جریان کار قرار داده ایم و هم اکنون در تمام زندان‌های استان و کانون اصلاح وتربیت اقدامات عمرانی در حال انجام است .

مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی در ادامه به کارکرد زندان اشاره کرد و گفت: اقدامات اصلاحی و تربیتی در حال انجام به منظور بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه می‌باشد لذا اجرای علمی این امور نیازمند نیروی متخصص و با دانش است.

پروین به شغل سخت زندانبانی نیز اشاره ای داشت و اعلام کرد حمایت ویژه از نیروی انسانی شاغل در زندانها در راستای پیشگیری از فرسودگی شغلی لازم وضروری است.

وی  زندان را مثابه شهری در درون شهر دانست و اعلام داشت افرادی که در زندان تحمل حبس می کنند شهروند این جامعه می باشند و لازم است کلیه دستگاهها در ارائه خدمات خود به شهروندان مجموعه زندان را نیز مورد حمایت قرار دهند.





قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان