دادستان صومعه سرا در گفت‎وگو با میزان خبر داد

تشکیل گشت مشترک برای شناسایی اخلال‌گران نظام اقتصادی/ اسامی محتکران به قید فوریت به دادسرا اعلام شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صومعه سرا با تاکید بر مبارزه با احتکار، از تشکیل گشت مشترک در سطح شهر نسبت به شناسایی اخلال‌گران نظام اقتصادی خبر داد.

تشکبل گشت مشترک و بازرسی‌های پنهان و آشکار برای شناسایی اخلال‌گران نظام اقتصادی/ اسامی محتکران به قید فوریت به دادسرا اعلام شودسید هاشم میرحسینی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان صومعه سرا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، با تاکید بر مبارزه با احتکار از تشکیل گشت مشترک و انجام بازرسی‌های پنهان و آشکار در سطح شهر نسبت به شناسایی اخلال‌گران نظام اقتصادی خبر داد.

وی ادامه داد: نظر به اینکه دشمن تمام سعی و تلاش خود را جهت ضربه زدن و ناامیدی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق وارد کردن مشکلات اقتصادی بکار گرفته‎، با اشخاصی که در داخل کشور با سوءاستفاده از وضعیت کنونی جامعه اقدام به اخلال در نظام اقتصادی از طریق گرانفروشی و احتکار عمده‌ی ارزاق کنند قاطعانه برخورد خواهد شد.

میرحسینی افزود: افرادی با پیش خرید تولیدات مورد نیاز جامعه به منظور انحصار و یا کمبود در عرضه‌ی آن‌ها و اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی اقدام به سوءاستفاده می‌کنند لذا جهت حفظ حقوق عمومی و تعقیب متهمین و اقامه‌ دعوی دادستانی به عنوان مدعی‏ العموم پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار داده است.

دادستان صومعه سرا در پایان خاطرنشان کرد: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، رئیس اداره صنعت- معدن و تجارت شهرستان، رئیس پلیس آگاهی (اداره مبارزه با جرایم مالی و اقتصادی) و رئیس اتاق اصناف شهرستان صومعه سرا ضمن شناسایی اخلال گران نظام اقتصادی مراتب را جهت برخورد قاطعانه به قید فوریت به دادسرا اعلام کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر