مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران به میزان خبر داد

۵۳ فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماه

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: تعداد کل متوفیات ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در مرداد ماه امسال ۵۳ نفر (۴۱ مرد و ۱۲ زن) است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۵ درصد کاهش یافته‌است.

53 فوتی ناشی از تصادفات رانندگی در مرداد ماهعباسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به کاهش 5 درصدی آمار تصادفات رانندگی در مردادماه به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: از کل متوفیات حوادث رانندگی مرداد ماه، برون شهری 39 نفر، محور درون شهری 11 نفر، و راه روستایی 3 نفر را در برمی‌گیرد.

وی افزود: همچنین بیشترین فوتی مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با 10، آمل، محمودآباد و جویبار هر کدام با 6 فوتی و شهر‌های رامسر، گلوگاه، تنکابن، بابلسر، فریدونکنار و گلوگاه بدون فوتی گزارش شده است.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، بر اساس این گزارش از این تعداد 19 مورد عابر، 13 مورد موتور سوار، 11 نفر راننده، 10 مورد سرنشین هستند.

عباسی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان را در مرداد ماه سالجاری، یکهزار و 700 نفر اعلام کرد که این رقم در مدت مشابه سال قبل هزار و 694 هستند.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: از آنجائیکه بیشترین فوتی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی رخ داده است این می‌تواند هشداری باشد تا بلکه با رعایت نکات ایمنی از قبیل: بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در کاهش تصادفات موثر باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان