کوروش ملکی:

اتلاف وقت نکردم/ در بدترین زمان گل دریافت کردیم

دروازه بان سپیدرود رشت گفت: مقابل پرسپولیس وقت کشی نکردم و چند بار به دلیل مصدومیت نتوانستم از جایم بلند شوم.

اتلاف وقت نکردم/ در بدترین زمان گل دریافت کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش ملکی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم نمایش قابل قبولی داشتند. ناراحتم از اینکه در دقایق پایانی گل دریافت کردیم و حداقل یک امتیاز حساس را از دست دادیم.

وی تاکید کرد: چندین موقعیت پرسپولیس را با حمایت مدافعانم مهار کردم اما متاسفانه هنگامی که بازیکن حریف شوت زد شرایطم بد بود و با توجه به شلوغی مقابل دروازه نتوانستم مسیر توپ را تشخیص دهم.

وی در خصوص انتقاداتی که از او توسط هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر اتلاف وقت می شد، گفت: من وقت کشی نکردم چندین بار به زمین خوردم و شاید این مساله باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شد. البته آنها دل شان می خواست تیم شان سه امتیاز را کسب کند و به همین دلیل نسبت به این قضیه حساس شده بودند.

ملکی درباره توهین هایی که در طول بازی به او شد گفت: من دیگر به این مسائل عادت کرده ام و به آن توجهی نمی کنم زیرا می دانم هواداران حریف تحت هر شرایطی فقط از تیم شان برد می خواهند.

دروازه بان سپیدرود رشت در پایان خاطرنشان کرد: سپیدرود با علی کریمی به روزهای اوجش باز خواهد گشت. سرمربی ما بسیار باتجربه است و مطمئنم می تواند تیم را در لیگ برتر نگه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان