اگر می خواهید به ترس های خود غلبه کنید این کتاب ها را بخوانید

ترس به روش های مختلفی ما را به دام می اندازد و روی عملکردها و شیوه زندگی ما تاثیر منفی می گذارد. به عنوان مثال هنگامی که ترس از صحبت کردن در مقابل جمع داریم و یا هنگام امتحان اضطراب داریم دچار مشکلاتی چون حملات اضطراب، عرق سرد و نشانه های دیگری می شویم که روی تندرستی تاثیر منفی می گذارد

اگر می خواهید به ترس های خود غلبه کنید این کتاب ها را بخوانید

ترس به روش های مختلفی ما را به دام می اندازد و روی عملکردها و شیوه زندگی ما تاثیر منفی می گذارد. به عنوان مثال هنگامی که ترس از صحبت کردن در مقابل جمع داریم و یا هنگام امتحان اضطراب داریم دچار مشکلاتی چون حملات اضطراب، عرق سرد و نشانه های دیگری می شویم که روی تندرستی تاثیر منفی می گذارد. همیشه راهی برای غلبه به ترس ها وجود دارد و کتاب هایی که در ادامه مطلب معرفی شده اند در این زمینه می توانند کمک بزرگی برای شما باشند.

زندگی شجاعانه نوشته برنه براون

بیشتر اوقات آسیب پذیری را یک نقطه ضعف می دانیم و از آن می ترسیم. دکتر برنه براون در کتاب زندگی شجاعانه به خوانندگان خود توصیه می کند که آسیب پذیری و نقاط ضعفشان را بپذیرند، مثبت بیندیشند و با اشتیاق به زندگی ادامه بدهند. در این کتاب به درک آسیب پذیری، علت ترس از آسیب پذیر بودن و چگونگی مبارزه با این وضعیت پرداخته شده است. این کتاب احساس نا امنی و بی اعتماد به نفسی را برای همیشه درمان نمی کند اما کمک می کند برای پیشرفت، زندگی خود را درک و با آن ارتباط برقرار کنند.

پرواز تا اوج نوشته گی هندریکس

این کتاب کمک می کند جهشی از حد متوسط به عالی داشته باشید. و برای این کار باید با ترس هایی که مانع پیشرفت تان می شود مقابله کنید. دیدگاه هندریکس این است که بیشتر ترس های ما ساختگی هستند چون باورمان این است که باید محدود باشیم. در این کتاب درباره 4 مانعی که برای خودمان می سازیم یاد می گیریم. بسیاری از احساسات منفی ما باعث محدودیت مان می شود. مثل نگرانی و انتقاد از خود و تمام این ها مانعی برای موفقیت آینده ما هستند.

تمرینات عملی برای درمان اضطراب و فوبیا نوشته ادموند جی بورن

این کتاب دارای یکسری تمرین های عملی مثل تکنیک های تنفس و اطلاعاتی درباره داروهای گیاهی برای درمان مشکلاتی چون اختلال اضطراب عمومی، اضطراب اجتماعی، فوبیا، حمله وحشت، اختلال وسواسی اجباری و مشکلات دیگر است. علاوه بر این ها نویسنده گفتگوهای منفی با خود و باورهای اشتباه را به چالش می کشد و با راهنمای گام به گام کمک می کند زندگی را به حالت نرمال خود برگردانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان