دریادار تنگسیری:

پاسداری از انقلاب چپ و راست نمی‌شناسد

بندر ماهشهر - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: در راه پاسداری و حفاظت از انقلاب اسلامی چپ و راست معنایی ندارد.

پاسداری از انقلاب چپ و راست نمی‌شناسد

به گزارش خبرنگار مهر، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری عصر امروز در گردهمایی رزمندگان اسلام شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: اگر بعد از امام‌ راحل مقام معظم رهبری زمامدار نظام نبودند معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور می‌آمد.

وی ادامه داد: نبرد هنوز ادامه دارد و دشمن بیکار ننشسته و هر روز توطئه و دسیسه جدیدی می‌چیند. نباید خود را در مسیر پیش رو گم کنیم. در هر لباس و در هرجایی باید پاسدار و نگهبان نظام و ولایت باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در پاسداری از نظام، چپ و راست معنایی ندارد و باید همه در رکاب ولایت و پاسدار ارزش‌های انقلاب باشند. الان در نقطه حساسی قرار داریم و باید به مسیر برگشته و پشت رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه نباید از مسیر اصلی منحرف شویم، گفت: اگر انحرافی در مسیر صورت بگیرد سقوطمان حتمی خواهد بود. اگر پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کنیم هرگز از مسیر اصلی منحرف نخواهیم شد.

تنگسیری متذکر شد: در پاسداری و نگهبانی از انقلاب نباید به خط و خطوط سیاسی افراد نگاه کنیم. راه نجات برای افراد باز است و باید در این مسیر به امام حسین (ع) تأسی کرد. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید هوشیار باشیم، توطئه‌چینی‌های دشمنان مرتب در کشور غبار ایجاد می‌کند، چراغ راه دست رهبر معظم انقلاب است. اگر گوش و چشممان به دهان مبارک مقام معظم رهبری باشد در این جنگ نرم نیز پیروز خواهیم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان