حسن‌زاده: داربی ۸۸ برای بازیکنان ملی‌پوش دو تیم زشت بود/ استقلال روی نیم‌فصل اول حساب نکند

پیشکسوت استقلال با انتقاد از کیفیت فنی داربی ۸۸ تهران، گفت: این نحوه بازی برای بازیکنان ملی‌پوش دو تیم بسیار زشت بود. آن‌ها با استرس و پر اشتباه عمل کردند که شایسته بازیکن ملی‌پوش نیست.

حسن‌زاده: داربی 88 برای بازیکنان ملی‌پوش دو تیم زشت بود/ استقلال روی نیم‌فصل اول حساب نکند

رضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تساوی بدون گل استقلال و پرسپولیس در داربی 88 پایتخت اظهار کرد: برای دو تیم پر هوادار که ادعای قهرمانی دارند، خیلی زشت بود به این شکل فوتبال بازی کنند.

مدافع سابق آبی‌پوشان در دهه 70، خستگی بازیکنان دو تیم را "بهانه‌" دانست و افزود: هر دو تیم مهره‌های خوبی دارند و هواداران زیادی را کنارشان می‌بینند. انتظار می‌رود خلاقیت و تکنیک در فوتبال دو تیم وجود داشته باشد اما بازیکنان به قدری استرس دارند که برای گل نخوردن بازی کردند.

او با بیان این که انتظار داشت استقلال با موفقیت در داربی شکست در آسیا را به فراموشی بسپارد، اضافه کرد: استقلال می‌توانست با برد پرسپولیس جبران مافات کند که این اتفاق رخ نداد. از طرفی چون پرسپولیس در آسیا حضور داشت، این بازی را زیاد مهم نگرفت تا همه انرژی خود را روی بازی با السد بگذارد. واقعا حیف است که در چنین ورزشگاهی، این طور بازی کنند.

حسن زاده با انتقاد از بازیکنان ملی‌پوش دو تیم گفت: خود بازیکنان هم با این نوع بازی زیر سوال می‌روند. حداقل هشت بازیکن ملی‌پوش در زمین بودند اما آنقدر با استرس بازی کردند که اشتباهات زیادی داشتند. این عملکرد، شایسته بازیکن ملی‌پوش نیست.

او درباره آینده استقلال در طول فصل جاری تاکید کرد: استقلال با این شرایط روی نیم فصل اول حساب نکند تا نیم فصل دوم چند بازیکن بگیرد. استقلال کیفیت آنچنانی نداشت.

مدافع سابق استقلال همچنین با اشاره به حذف این تیم از آسیا اظهار کرد: استقلال این همه زحمت کشید که به یک چهارم صعود کند اما چرا باید این‌قدر راحت از مسابقات کنار برود؟ لیگ قهرمانان شوخی نیست که با بازیکنان بی‌کیفیت در آن شرکت کنید. تیم‌های قلدری در این رقابت‌ها حضور دارند.

حسن زاده در پایان یادآور شد: اگر شرایط به همین منوال باشد به نیم فصل اول امیدوار نیستم. استقلال تاکنون 13 امتیاز است داده است. آیا جبران این امتیازات امکان‌پذیر است؟ محال است استقلال با این بازیکنان بتواند در نیم فصل نخست به جایگاه خوبی برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان