بازداشت ۳نفر از کارمندان نظام مهندسی تهران

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از بازداشت سه نفر از کارمندان این سازمان به دلیل دزدی اخیر خبر داد.

بازداشت 3نفر از کارمندان نظام مهندسی تهران به دلیل دزدی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مهیار فرنیا در نشست خبری با اشاره به تخلف مالی جدید در سازمان نظام مهندسی استان تهران اظهار کرد: در رابطه با تخلفات مالی ممکن است در هر سازمان، ارگان و وزارتخانه‌ای روی دهد، مهم این است که مجموعه بتواند با متخلف برخورد کند.

وی ادامه داد: ما (سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران) به عنوان شاکی وارد عمل شدیم و افراد متخلف در بازداشت هستند و روال دادگاهی در جال سپری شدن است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر سه نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند، افزود: نظام مهندسی برقراری ساختار درست است تا نفرات درست. در بحث دزدی اخیر که اتفاق افتاد سندسازی بوده که توسط یکی دو نفر از کارمندان سازمان روی داده است.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی نهاد عمومی غیردولتی است، این‌که در قانون نظام مهندسی اختیارات زیادی به وزارت مسکن و شهرسازی سابق و راه و شهرسازی اعطا شده شکی نیست.

فرنیا با تاکید بر این که انتخابات نظام مهندسی باید آزاد برگزار شود، افرود:‌ در گذشته در قوانین اختیارات زیادی به وزارت راه و شهرسازی در بحث سازمان های نظام مهندسی ساختمان داده شده که باید اصلاح شود.

در این نشست همچنین ، احقاق حقوق اعضای حقیقی و حقوقی سازمان و مردم، بهبود معیشت مهندسان و کارآفرینی، آسیب شناسی برنامه‌ای منسجم، و منطبق بر واقعیت‌ها، نظارت بر حسن خدمات نظام مهندسی، تامین بیمه اشتغال مهندسی، پایان عزل و نصب‌های فله‌ای،  بازبینی و اصلاح ساختار برای چابک‌سازی فرآیندها و جمع کردن بساط امضافروشی از جمله اهداف تشکل مهندسی آینده عنوان شد.

البته یکی از اعضای این تشکل مورد آخر یعنی امضافروشی مهندسان را از اساس انکار کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان