رستوران رست تهران

رستوران رست تهران، یکی از بهترین رستورانها در منطقه دربند تجریش میباشد که در سال ۱۳۹۶ هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است

رستوران رست تهران، یکی از بهترین رستورانها در منطقه دربند تجریش میباشد که در سال 1396 هجری شمسی فعالیت خود را آغاز کرده است. رستورانی با ارائه انواع غذاهای ایرانی در محیطی دلنشین و مدرن که ساعاتی خاطرهانگیز و بهیادماندنی را برای شما در کنار عزیزانتان رقم میزند. رستوران رست تهران، با توجه به همکاری جدید بین مؤسسان مؤفق ایرانی و گروه فوق‌العاده رستوران گیلانه تهران، تمرکز خود را بر روی ارائه غذاهای اصیل ایرانی و همچنین انواع پیش‌غذاها به سبک تاپاس (خوراک‌های کوچک حاضری) قرار داده است.
به علت قرارگیری رستوران رست در دل منطقه دربند، مهمانان گرامی می‌توانند علاوه بر صرف غذایی دلچسب و خوشمزه از تماشای طبیعتی زیبا و بی‌نظیر نهایت لذت را ببرند. باید بدانید که این رستوران با دارا بودن فضای داخلی و تراسی بسیار باصفا و دلباز از بهترین رستوران های تهران برای گذراندن لحظاتی شاد و به‌یادماندنی در کنار خانواده و دوستان به شمار می‌رود. منوی متنوع رستوران رست تهران، با وجود انواع قهوه، چای، دسر و بستنی انتخاب‌های گسترده‌ای را پیش روی شما عزیزان قرار می‌دهد.
آدرس: تهران، تجریش، دربند، میدان سربند، ورودی تله سیژ
شماره تماس: 22753984،22753980 -(021)

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

رستوران رست تهران

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان