رهبر انصارالله یمن:

تمرکز دشمن سیطره بر الحدیده و تشدید محاصره مردم یمن است

عبد الملک بدر الدین الحوثی گفت: تمرکز دشمن برای رسیدن به الحدیده و تشدید محاصره بیش از پیش بر ملت یمن است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از المسیره، وی در مورد شخصیت زید بن علی(امام پنجم زیدیه) عنوان کرد: ایشان با قرآن کریم رابطه عمیقی داشت و به معنای واقعی کلمه «ایمانی» بزرگ شد.

وی با بیان اینکه زید بن علی الحسین (ع) در سال 122 قمری به دلیل فساد و ظلم دولت اموی قیام کرد و در این راه به شهادت رسید، افزود: بنی امیه آفتی برای امت اسلام، دین امت و همه شوؤنات امت بود.

الحوثی در مورد تجاوز ائتلاف عربی – غربی به یمن گفت: نیروهای اشغالگر آمریکا، عربستان و امارات ثروت های ملت یمن را به سلطه خود درآورده اند.

وی ادامه داد: ما اجازه نمی دهیم هیچ نیروی طاغوتی بر ما سلطه پیدا کند و یا اینکه عربستان و امارات ما را به زانو درآورند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد که دشمن به دنبال تشدید اوضاع در ساحل غربی است و نیروهای زیادی را در این منطقه مستقر کرده است.

الحوثی ادامه داد: برخی امروز به گونه ای صحبت می کنند که گویی ما با راه حل های مسالمت آمیز منصفانه و عادلانه مخالف هستیم و گویی که ما بر ادامه جنگ پافشاری می کنیم.

وی تصریح کرد: تمرکز دشمن برای رسیدن به الحدیده و تشدید محاصره بیش از پیش بر ملت یمن است.

رهبر انصارالله یمن اظهار داشت: دشمن به دنبال کاهش ارزش پول ملی در مقابل دلار برای بالا بردن قیمت مواد غذایی و فرآورده های نفتی بود.

وی تاکید کرد: اعمال فشار به ملت یمن اهرم اصلی در خلال جنگ علیه کشور ما بود.

الحوثی افزود: نیروهای متجاوز و خائنان بر منابع گاز و نفت مأرب، شبوه و حضرموت سلطه یافتند و از درآمدهای ارزی آن در تامین نیازهای بازرگانان استفاده نکردند که این مسئله بر درآمدهای بانک مرکزی در صنعا تاثیر گذاشت.

رهبر جنبش انصارالله گفت: تجار باید با کمیته اقتصادی و دولت در صنعا همکاری کنند.

وی ادامه داد: تولید داخلی ما نیازی به ارز خارجی ندارد و بسیاری از محصولات کشاورزی از جمله میوه و سبزیجات در کشور ما تولید می شود.

الحوثی تاکید کرد: تشویق به تولید داخلی باعث کاهش وابستگی به ارز خارجی و دلار می شود.

رهبر انصارالله یمن عنوان کرد: سفیر آمریکا در جریان گفتگوهای کویت تهدید کرد که ارزش هزار ریال یمن کمتر از جوهر و کاغذ چاپ آن باشد، چرا که دشمن به صورت نظامی، اقتصادی، سیاسی و رسانه ای با ما وارد جنگ شده و ما باید با تمام توان با آن مقابله کنیم.

وی تاکید کرد: ما اهل تسلیم نیستیم و هرگز تسلیم نخواهیم شد. نه دین ما و نه کرامت و هویت ما اجازه تسلیم به ما نمی دهد. البته ما از صلحی که ضامن توقف تجاوز و اشغال خاک یمن باشد، استقبال می کنیم.

الحوثی تاکید کرد: ما نباید فراموش کنیم که دشمن بی وقفه در تلاش برای محاصره اقتصادی کشور ما است و می خواهد حتی واردات گندم نیز با مانع مواجه شود.

رهبر جنبش انصارالله گفت: دشمن بنادر را در ساحل جنوبی اشغال کرده است و تلاش می کند بندر الحدیده را در ساحل غربی اشغال کند. به همین علت ما به برای مقابله با اشغالگری و جنگ علیه کشورمان می خواهیم با نیروهای بیشتری نبرد را ادامه دهیم.

وی به حملات موشکی و پهپادی ارتش و کمیته‌ های مردمی یمن به تأسیسات اقتصادی و حیاتی عربستان سعودی و امارات اشاره کرد و گفت که این حملات در پاسخ به حملات گسترده ائتلاف سعودی اعم از نظامی، سیاسی، رسانه ‌ای و اقتصادی انجام می ‌شود.

الحوثی تاکید کرد: ملت یمن باید در مقابل متجاوزی که اقتصادش را نابود کرده و فرزندانش را به قتل رسانده است، به پا خیزد.

رهبر انصارالله تصریح کرد: ملت یمن در راهپیمایی فردا در صنعا که به مناسبت شهادت زید بن علی برگزار خواهد شد، یکپارچه فریاد آزادی خواهی در مقابل دشمن متجاوز سرخواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان