گزارش دیجیاتو از سالن شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

مخابرات ایران بزرگترین شرکت ارائه دهنده اینترنت ثابت در کشور است و سهمی بالاتر از ۵۰ درصد از این بازار را در اختیار دارد. اما دیگر زمانش رسیده تا این اپراتور حرکتی تازه در بازار اینترنت ثابت داشته باشد و به نظر می‌رسد همین مسئله یکی از اهداف اصلی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران است.

گزارش دیجیاتو از سالن شرکت مخابرات ایران در نمایشگاه تلکام [تماشا کنید]

مخابرات ایران بزرگترین شرکت ارائه دهنده اینترنت ثابت در کشور است و سهمی بالاتر از 50 درصد از این بازار را در اختیار دارد. اما دیگر زمانش رسیده تا این اپراتور حرکتی تازه در بازار اینترنت ثابت داشته باشد و به نظر می‌رسد همین مسئله یکی از اهداف اصلی مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران است.

«مجید صدری» در دی ماه 96 به مخابرات آمد و حالا در اولین نمایشگاه تخصصی تلکام پس از حضور او، شرکت مخابرات ایران هم رنگارنگ‌تر شده و به دنبال ارائه سرویس‌های جدیدتر و البته ایجاد تغییر در ذهنیت مخاطب از شرکت مخابرات به عنوان یک شرکت سنتی است.

آنچه در نمایشگاه تلکام مشخص بود، این است که شرکت مخابرات ایران می‌خواهد تغییر کند. شعار «ارتباطی فراگیر»، ارائه سرویس تانوما یا همان فیبر نوری و گسترش آن، در کنار معرفی سرویس وای-فای عمومی گواهی بر این ادعا هستند. در این گزارش ویدیویی نگاهی داریم به فعالیت‌های شرکت مخابرات ایران در سالن اختصاصی‌اش و از شما دعوت می‌کنیم با خدمات جدید بزرگترین اپراتور اینترنت ثابت آشنا شوید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان