مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس به میزان خبرداد

کاهش ۲.۳ درصدی فوتی‌های سوانح ترافیکی در پنج ماهه اول امسال / فوت ۶۲۵ نفر براثر سوانح ترافیکی در استان فارس

مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس از کاهش ۲.۳ درصد سوانح ترافیکی در استان فارس خبرداد و گفت: اجساد ۶۲۵ نفر به دلیل فوت ناشی از سوانح ترافیکی درپنج ماهه نخست امسال به مراکز پزشکی قانونی درسطح استان ارجاع داده شده است.

کاهش2.3 درصدی فوتی‌های سوانح ترافیکی درپنج ماهه اول امسال / فوت 625 نفر براثر سوانح ترافیکی در استان فارسسعید غلامزاده مدیرکل پزشکی قانونی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از کاهش 2.3 درصد سوانح ترافیکی در استان فارس خبرداد و گفت: اجساد 625 نفر به دلیل فوت ناشی از سوانح ترافیکی درپنج ماهه نخست امسال به مراکز پزشکی قانونی درسطح استان ارجاع داده شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به آمار فوتی‌های سوانح ترافیکی در پنج ماهه نخست امسال، 483 نفر مرد و 142 نفر دیگر زن بوده اند، این آمار نسبت به سال قبل که 650 نفر بوده است، کاهش 2.3 درصدی را نشان می دهد.

گفتنی است، بر اساس آمار اعلام شده سازمان پزشکی قانونی کشور در سه ماهه نخست سال 1397 استان فارس با 625 فوتی ناشی از سوانح ترافیکی رتبه اول کشور را داراست و پس از استان فارس، استان‌های تهران وخراسان رضوی قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان