ذوالفقاری در نشست مدیران پدافند غیرعامل سراسر کشور:

مشکلات کشور ناشی از عملیات روانی است/چهره متغیر تهدیدات

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه امروز تهدیدات مدام در حال تغییر است، گفت: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور ناشی از عملیات روانی بیرونی و داخلی است.

مشکلات کشور ناشی از عملیات روانی است/چهره متغیر تهدیدات

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتطامی وزیر کشور در نشست مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها در تببین تهدیدات امروز کشور اظهار داشت: نام تهدیدات امروز را باید چهره متغیر تهدید بگذاریم؛ یعنی امروزه با روند ثابت و مشخصی مواجه نیستیم بلکه تهدیدات مدام در حال تغییر است و شاید بتوان گفت عدم توجه به این موضوع می تواند موجب شود عناصر کشور ناخواسته در مسیر تهدید قرار گیرند.

وی افزود: وقتی ما تهدید را دقیقا نشناسیم باعث می شود اقداماتی که با نیت خیر و صلاح جامعه صورت می گیرد ناخواسته در مسیری قرار گیرد که خود تبدیل به تهدید شود.

ذوالفقاری تاکید کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات کشور ناشی از عملیات روانی بیرونی و داخلی است. تصویرسازی رسانه‌ها در سالهای گذشته از مسئولان کشور و ایجاد فضای اتهام زنی در کشور، زمینه داخلی عملیات روانی را فراهم کرده است و بر بی اعتمادی مردم دامن زده است. این فضاسازی روانی موجب شده بر تهدیدی که در بیرون علیه کشور وجود دارد، دامن زده شود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با اشاره به نزدیک شدن به هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل تصریح کرد: برای گرامیداشت این هفته تلاش شود که برنامه های کمتری با کیفیت بالاتر داشته باشیم تا کار اثرگذارتری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم و انرژی بی جا در مسائلی که از سوی دیگر نهادها پیگیری می شود صرف نکنید و از دوباره کاری و ایجاد تضاد در کارها بپرهیزید.

ذوالفقاری در پایان گفت: سعی کنید در مواردی که همپوشانی میان دستگاهها وجود دارد تکمیل کننده و پرکننده خلاها باشید و به دنبال مرزبندی و خط کشی‌برنامه ها نباشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر