مدیرعامل سابق بهمن به سایپا رفت

با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا محمد رضا سروش جانشین قاسم جهرودی در مدیریت عامل این شرکت شد.

مدیرعامل سابق بهمن به سایپا رفت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرخودرو، محمدرضا سروش لیسانس مهندسی مکانیک دانشکده فنی دانشگاه تهران، فوق لیسانس مهندسی صنایع ( مدیریت سیستم ها و بهره وری) از دانشگاه صنعتی شریف و دکترای مدیریت مالی و استراتژیک (DBA) دارد و از سال 90تا 94، مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن، 76 تا 86 مدیرعامل گروه بهمن و 74 تا 76معاون توسعه ساخت داخل گروه بهمن را در پرونده کاری خود دارد. او همچنین عضو هیات مدیره انجمن خودروسازان ایران، عضو انتخابی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و تهران ، نایب رئیس کانون کارفرمایان ایران و عضو هیات مدیره شرکت های متعدد بورسی بوده است. سروش در سال 94 به عنوان مدیر برتر جهادی انتخاب شد و در پرونده کاری خود دو دوره مدیرعاملی هلدینگ بهمن ، نائب رییس بورس کالا و عضویت در هیات مدیره شرکت های بزرگی در سطح ملی را نیز داشته است.محمدرضا سروش هم اکنون رییس هیات مدیره شرکت لوله و ماشین سازی ایران است.

دو دوره حضور سروش در گروه بهمن شاهد توسعه گسترده محصول سواری و تجاری ، افزایش تیراژ محصولات سواری و تجاری بوده ایم. تکریم منابع انسانی در تمامی سطوح و نیز بالا بودن کیفیت تولیدات از دیگر شاخص های دوران مدیریت سروش در گروه بهمن است .سودآوری گروه بهمن در اوج تحریم های سال های آغازین دهه نود از دیگر نکات مثبت عملکرد وی در گروه بهمن است . گفتنی است محسن قاسم جهرودی 28 آبان ماه سال گذشته جانشین جمالی در این سمت شده بود.

او با کمتر از ١١ ماه مدیریت در گروه خودروسازی سایپا رکورد بی نظیری در مدت زمان مدیریت خودروسازی تاریخ صنعت خودرو ایران در بیست و پنج سال گذشته به نام خود ثبت کرد.گفتنی مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل های جدید و قدیم این شرکت تا ساعتی دیگر در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان