با این کتاب ها بهترین تصمیم ها را بگیرید

امروزه کتاب های زیادی در رابطه با مدیریت زمان نوشته شده و به چاپ رسیده است اما هیچکدام به اندازه این کتاب ساده و موثر نیست. در این کتاب یاد می گیریم که چگونه بهترین استفاده را از روز ببریم و به طور کلی ۸۷ تاکتیک برای مدیریت زمان به خواننده می آموزد و تاکیدش بر این است که با برداشتن تمرکز از مسائل غیر مهم می توانیم برای چیزهای مهم زندگی وقت بگذاریم.

با این کتاب ها بهترین تصمیم ها را بگیرید

وقت بگذار: چگونه هر روز روی چیزهایی که مهم هستند تمرکز کنیم نوشته جان زراتسکی و جین نپ

امروزه کتاب های زیادی در رابطه با مدیریت زمان نوشته شده و به چاپ رسیده است اما هیچکدام به اندازه این کتاب ساده و موثر نیست. در این کتاب یاد می گیریم که چگونه بهترین استفاده را از روز ببریم و به طور کلی 87 تاکتیک برای مدیریت زمان به خواننده می آموزد و تاکیدش بر این است که با برداشتن تمرکز از مسائل غیر مهم می توانیم برای چیزهای مهم زندگی وقت بگذاریم.

قوانین طبیعت بشر نوشته رابرت گرین

رابرت گرین نویسنده 5 کتاب پرفروش بین المللی به دنبال روش هایی است که می توانیم بوسیله آن ها رفتارهای خودمان و اطرافیان مان را برای وفق دادن و استراتژیک ساختن آزمایش کنیم. او در کتاب جدیدش می گوید به علت این که بیشتر روابط آنلاین هستند توانایی خواندن دیگران سخت شده است.

رابرت گرین روش هایی را برای خواندن احساسات دیگران و اشاره های غیرکلامی آن ها توصیه می کند که از طریق این مهارت ها می توانیم تصمیم های آگاهانه ای بگیریم. مثلا آیا می توانم به او اعتماد کنم؟ یا آیا باید به او رای بدهم؟

آیا می توانی خوشبخت بودن را یاد بگیری؟ چرا بعضی ها بیشتر از دیگران برنده می شوند نوشته کارلا استار

کارلا استار به علت تصادف دچار شکستگی استخوان و خونریزی داخلی شد. او 200 هزار دلار هزینه درمانش کرد و برای رها شدن از بدهی ها اعلام ورشکستگی کرد. استار همیشه از خودش می پرسید چرا این اتفاق باید برای من بیفتد؟ اما سرانجام باخود فکر کرد آیا این بدشانسی من است که از این حادثه زنده نجات یافته ام؟

استار برای پیدا کردن پاسخ این سوال که آیا شانس واقعیت دارد 7 سال تحقیق کرد. با مامورین پذیرش، کارگردانان و متخصصین اعصاب مصاحبه کرد و به این نتیجه رسید: در ک چیزهایی که در کنترل ما هستند و چیزهایی که در کنترل ما نیستند شانس موفقیت را افزایش می دهد زیرا باعث می شود به چیزهایی تمرکز کنیم که می توانیم تغییر دهیم.

استار در نخستین کتابش با پیشنهاد دادن یکسری تکنیک ها به خواننده یاد می دهد که شانس چیزی است که خودتان می توانید آن را بسازید

عطش نوشته اسکات هریسون

اسکات هریسون سالیانه 200 هزار دلار درآمد داشت. او در یک اتاق زیر شیروانی کوچک زندگی می کرد و سیگار، مواد مخدر و نوشیدنی های الکلی مصرف می کرد.هریسون هر شب با خودش می گفت: من آن کسی نیستم که باید باشم و این زندگی آن چیزی نیست که می خواستم. بنابراین تصمیم می گیرد زندگی اش را تغییر د هد. هریسون به مدت 16 ماه در بیمارستانی در آفریقای غربی می گذراند و خودش را پیدا می کند. هریسون در سال 2006 بنیانگذار و مدیر اجرایی خیریه آب شد و برای بیش از 8 میلیون نفر در دنیا آب نوشیدنی فراهم کرد. او در کتاب عطش داستان تجدید حیاتش را می گوید. این کتاب راهنمایی برای تغییر زندگی نیست بلکه داستانی الهام بخش شخصی است که زندگی اش را تغییر داده است. با مطالعه این داستان ترغیب می شوید که زندگی خود و اطرافیانتان را تغییر دهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان