نگاه نزدیک به ساعت هوشمند هواوی واچ GT

به نظر می رسد که ساعت های هوشمند قرار نیست به همین زودی جایی بروند و با توجهی که شرکت هایی مثل گوگل، سامسونگ، اپل و کوالکام به این حوزه نشان می دهند، تمایل به ساخت پوشیدنی هایی مخصوص مچ دست یکبار دیگر در حال شدت گرفتن است

نگاه نزدیک به ساعت هوشمند هواوی واچ GT

به نظر می رسد که ساعت های هوشمند قرار نیست به همین زودی جایی بروند و با توجهی که شرکت هایی مثل گوگل، سامسونگ، اپل و کوالکام به این حوزه نشان می دهند، تمایل به ساخت پوشیدنی هایی مخصوص مچ دست یکبار دیگر در حال شدت گرفتن است. هواوی هم در جریان مراسم معارفه موبایل های خانواده میت 20 که از ساعتی پیش در حال برگزاری است فرصت را مغتنم دانست و از ساعت جدید Huawei Watch GT رونمایی کرد.

هواوی واچ GT ساعتی است که به دلایلی از سیستم عامل مخصوص خود (به نام Lite OS) به جای Wear OS بهره می برد. هواوی در رونمایی از این دیوایس ادعا کرد که باید منتظر عمر باتری 30 روزه باشیم و توانایی های Watch GT در پایش ورزش کاربران هم تمرکزی دیگر برای چینی ها بود. هواوی واچ GT به نمایشگری امولد و 1.39 اینچی مجهز شده و با دیوایس های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. در ادامه شما را به تماشای تصاویر نگاه نزدیک از این پوشیدنی جذاب دعوت می کنیم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان