آقای بازیگر بعد از چهار سال طلاقش را افشا کرد!

برای اولین بار از برنامه تو اعلام می‌کنم که ۴ سال است جدا شده ام و تنها زندگی می‌کنم. این اولین بار هم هست که می‌گویم. نه متاهل بودنم به دردم خورد نه مجرد بودنم. من آدم تنهایی هستم.

سپیند امیرسلیمانی

سیدعلی ضیاء شب گذشته سه شنبه 24 مهر، در شبکه یک و در برنامه فرمول یک، میزبان سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

امیرسلیمانی در پاسخ به این سوال ضیاء که منتقدان از تو به عنوان یک بازیگر معمولی برای نقش‌های معمولی نام می‌برند، اظهار کرد: بالاخره سینما نقش‌های معمولی هم دارد که یک بازیگر معمولی باید بازی کند. همانطور که جامعه به سیاستمدار، رفتگر، دکتر، کارواش و... احتیاج دارد فیلم هم به سوپراستار، سیاهی لشکر و... نیاز دارد.


حال سوپراستار شدن را ندارم

این بازیگر یادآور شد: من نه حالش را دارم و نه بلدم که سوپراستار باشم. اینکه آن مدلی توی چشم باشم را دوست ندارم. اصلا راستش من سوم راهنمایی بودم و می‌خواستم به هنرستان موسیقی بروم، اما گفتند باید از اول راهنمایی می‌آمدی و نشد. بعد رفتم برای دانشگاه موسیقی امتحان دادم، بازیگری قبول شدم!

فرزند سعید امیرسلیمانی درباره نقش پدرش در آغاز درخشان کارش در حرفه بازیگری افزود: من برای اولین کارم تست دادم. البته از اول نقش‌های خیلی معمولی بازی نکردم!


اگر از قیافه پدر یا خواهرم خوششان نیاید به من نقش نمی‌دهند

وی در این باره که آیا دوست داشتی فامیلی ات چیز دیگری باشد، تاکید کرد: گاهی وقت‌ها بله. چون ممکن است اگر کسی از قیافه بابام یا کمند خوشش نیامده باشد، به من نقش ندهد.


هیچ کدام از منتقدان پول کرایه خانه مرا نمی‌دهند!

امیرسلیمانی تصریح کرد: من نه پدر پولداری داشتم و نه خانواده پولداری. من باید کرایه خانه و خرج زندگی می‌دادم و هیچ کدام از منتقدان قطعا کرایه خانه مرا نمی‌دادند! خداراشکر من یک سال است صاحبخانه شده ام، اما در تهران بخواهی صاف صاف راه بروی هم باید ماهی 5 میلیون تومان پول داشته باشی.


وقتی کرایه خانه ام عقب افتاده بنشینم تا کار خوب پیشنهاد شود؟

بازیگر «اخراجی ها» ادامه داد: دهه 60 که پدرم خیلی کار می‌کرد و رو بورس بود، آنقدر پولی نمی‌گرفت. حرف زدن خیلی راحت است که من بیایم اینجا بنشینم و نقد کنم. وقتی کرایه خانه ام عقب افتاده بنشینم تا کار خوب پیشنهاد شود؟
 

در همه جای دنیا دیدن فیلم کمدی با خانواده آسان نیست

وی با بیان اینکه برای کارم زحمت کشیده ام، به بیننده 4 میلیون نفری فیلم «هزارپا» اشاره و در پاسخ به سوال ضیاء درباره فیلم طنزی که نشود آن را با خانواده دید، گفت: در همه جای دنیا دیدن فیلم کمدی با خانواده آسان نیست و یکی از بخش‌های مهم فیلم‌های کمدی در همه جای دنیا شوخی‌های جنسی است.

 

آنقدر که خودی‌ها به من گفتند چرا در اخراجی‌ها بازی کردی، مردم نگفتند

امیرسلیمانی در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: برای همه کسانی که نقد می‌کنند احترام قائلم، اما نقد باید منصفانه باشد. در حرفه ما هر کاری می‌گیرد، خودی‌ها بیشتر درباره آن حرف می‌زنند. آنقدر که اطرافیانم به من گفته اند چرا اخراجی‌ها را بازی کرده‌ای مردم در خیابان نگفته اند.

بازیگر «خوب، بد، جلف» ادامه داد: همه ما درد فرهنگسازی داریم. در ایران 90 سال است مردم سینما می‌روند و آن‌ها حق انتخاب دارند. اینکه بگوییم چه را چطور ببینند نمی‌شود. یک بار فیلم کمدی 15 میلیارد می‌فروشد، یک بار 800 میلیون. مردم هستند که انتخاب می‌کنند «لاتاری» که فیلم جدی است را پرفروش کنند.
 

برای اولین بار اینجا اعلام می‌کنم که چهار سال است جدا شده ام

امیرسلیمانی همچنین خبری درباره زندگی شخصی اش را برای اولین بار روی آنتن زنده اعلام کرد: برای اولین بار از برنامه تو اعلام می‌کنم که 4 سال است جدا شده ام و تنها زندگی می‌کنم. این اولین بار هم هست که می‌گویم. نه متاهل بودنم به دردم خورد نه مجرد بودنم. وام که نمی‌خواهم بگیرم. من آدم تنهایی هستم. امروز می‌توانم چلوکباب بخورم، اما دیشب نان و پنیر و هندوانه خوردم، چون دوست داشتم.

این بازیگر در این باره که همیشه طوری از خوبی‌های ازدواج می‌گوید که انگار خودش جدا نشده، تاکید کرد: هنوز هم از من بپرسی درباره مزیت‌های ازدواج می‌گویم و معتقدم همه حتما باید ازدواج کنند. اینکه دو نفر نتوانند زندگی مشترکشان را ادامه دهند و جایی به پایان برسند، به این معنی نیست که ازدواج بد است. ما به خاطر اختلاف سلیقه‌های شدید، تصمیم گرفتیم به سال‌هایی که با هم بودیم احترام بگذاریم و جدا بشویم.
 

طنز فاخر داریم، اما طنز سخیف نداریم

امیرسلیمانی با بیان اینکه من پذیرفته ام شغلی دارم که در آن شغل ممکن است یکی عاشقم شود و دیگری از من متنفر شود، در پاسخ به اینکه آیا طنز سخیف داریم، اظهار کرد: شاید به خاطر اعتقادات مذهبی و اجتماعی مان یک سری چیز‌ها به نظرمان جذاب و درست نیاید و سخیف به نظر برسد، اما به نظرم هیچ چیز در ایران فراتر از آنچه در صنعت فیلمسازی جهان رخ می‌دهد نیست. طنز فاخر داریم، اما طنز سخیف نداریم. من با این اسم گذاری‌ها مخالفم.
 

در سه فیلم از 5 فیلم پرفروش 10 سال اخیر بازی کرده ام

امیرسلیمانی یادآور شد: پنج فیلم پرفروش 10 سال اخیر را اگر نگاه کنی من در سه فیلم از آن‌ها بازی کرده ام اصلا شما بگو نقش دیوار را داشته ام، اما در این کار‌ها بوده ام. هیچ کس نمی‌تواند جلوی روزی که برای مقدر است را بگیرد.

بازیگر «نهنگ عنبر» درباره مافیا و روابط در سینما گفت: نمی‌گویم هیچ چیز در سینما ربطی به رابطه ندارد. خود من شاید اگر پسر سعید امیرسلیمانی نبودم آقای داوودی مرا نمی‌شناخت و اولین تجربه بازیگری ام در کار او نبود.
 

6 تا ساز می‌زنم و موسیقی درس می‌دهم

وی همچنین درباره علاقه اش به موسیقی نیز توضیح داد: من 6 تا ساز می‌زنم. شعر‌های زیادی گفته ام، اما تا به حال به فکر انتشار آن‌ها نیفتاده ام، چون شاعر نیستم و آن‌ها دلنوشته بوده اند. اما در زمینه موسیقی تدریس کرده ام و شاگردانم حالا ساز می‌زنند و حتی خودشان مدرس شده اند. یک قطعه آهنگ هم منتشر کردم که بعضی‌ها دوست داشتند و بعضی هم دوست نداشتند.

امیرسلیمانی در بخش دیگری از حرفهایش اظهار کرد: مرا نه به خاطر بازی ام انتخاب می‌کنند نه پدرم نه بفروش بودنم ... امروز تهیه کننده‌ای به من زنگ زد و گفت: به من گفته اند با سپند کار کن، چون با این به مشکل برنمی خوری.
 

وقتی هنوز سیگار را ترک نکرده بودم، حاضر نشدم درباره مضراتش حرف بزنم

این بازیگر در پایان گفت: اگر من حرفی می‌زنم که کسی دوست ندارد من فقط نظرم را می‌گویم. من سه سال پیش برنامه‌ای درباره ترک سیگار دعوت شدم و گفتم نمی‌توانم در این باره حرف بزنم، چون هنوز سیگار می‌کشم و اگر کسی مرا در خیابان ببیند می‌گوید این فازش چیست؟! امروز چند سال است که سیگار را ترک کردم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان