ماهان شبکه ایرانیان

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان کرمان از دادگاه ارزوئیه

یدالله موحد صبح امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه در دیدار سرزده از شعب دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و با مراجعه‌کنندگان، قضات و کارمندان اداری آن شعب دیدار کرد.

بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان کرمان از دادگاه ارزوئیهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، رئیس کل دادگستری استان کرمان در حاشیه بازدید از شعب دادگاه عمومی شهرستان ارزوئیه، دیدار‌های سرزده از حوزه‌های قضائی را از رویکرد‌های مهم نظارتی دستگاه قضایی دانست و افزود: با انجام دیدار‌های سرزده، نوعی نظارت و رسیدگی به امور مراجعان صورت می‌گیرد و مسئولان قضایی از نزدیک در جریان امور قضایی و مسائل قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌ها و مشکلات مردم مراجعه‌کننده به دادسرا‌ها و دادگاه‌ها قرار خواهند گرفت.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان هدف دیگر از این بازدید‌ها را ایجاد انگیزه بیشتر بین کارکنان دادگستری دانست و گفت: بازدید‌های سرزده باعث می‌شود تا کارکنان بدانند که زحمات و تلاش‌های آنان حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط استان کرمان دیده می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که در دیدار‌های سرزده امروز تا حدودی مسائل و مشکلات و آنچه را در محاکم و دادگاه‌ها می‌گذرد، از نزدیک ملاحظه و برنامه‌ریزی مناسبی برای بهبود آن انجام خواهد پذیرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان