در ماه سپتامبر؛

افزایش دارایی‌های ارزی بانک مرکزی امارات به ۳۲۹میلیارد درهم

بانک مرکزی امارات متحده عربی اعلام کرد که در ماه سپتامبر ۳۲۹.۳ میلیارد درهم به دارایی های ارزی این بانک افزوده شد.

افزایش دارایی‌های ارزی بانک مرکزی امارات به 329میلیارد درهم

به گزارش ترید عربیا، مجموع دارایی های ارز خارجی بانک مرکزی امارات متحده عربی در ماه سپتامبر به رکورد 329.3 میلیارد درهم (89.6 میلیارد دلار) رسید که این رقم برای مدت زمان مشابه سال قبل 326 میلیارد درهم (88.7 میلیارد دلار) ثبت شده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایبنا، همچنین تراز حساب جاری و سپرده گذاری در نزد بانک های خارجی به 255.06 میلیارد درهم در ماه سپتامبر رسید که این رقم برای مدت زمان مشابه سال قبل 254.9 میلیارد درهم گزارش شده است.

دارایی های ارزی بانک مرکزی امارات متحده شامل گردش پول در خارج از بانک ها بعلاوه سپرده گذاری های پولی، شبه سپرده گذاری ها و سپرده گذاری های دولتی است که تا پایان سپتامبر سال جاری میلادی به تقریبا 1.58 تریلیون درهم رسید. این رقم در ماه ژانویه 1.481 تریلیون درهم ثبت شده بود.

سپرده گذاری های دولتی امارات متحده عربی به 288.7 میلیارد درهم در ماه اوت رسید و سپرده گذاری های پولی هم به 415 میلیارد درهم و این رقم برای شبه سپرده گذاری های پولی 807 میلیارد درهم اعلام شد.  

بر پایه این گزارش، تا پایان سپتامبر سال 2018 میلادی حساب جاری بانک ها در نزد بانک مرکزی امارات متحده عربی 22.2 میلیارد درهم ثبت شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان