دانلود Red Dead Redemption ۲ را از همین حالا شروع کنید

کمتر از یک هفته تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر باقی مانده اما از همین امروز می‌توانید دانلود Red Dead Redemption ۲ را آغاز کنید.

دانلود Red Dead Redemption 2 را از همین حالا شروع کنید

کمتر از یک هفته تا عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های چند سال اخیر باقی مانده اما از همین امروز می‌توانید دانلود Red Dead Redemption 2 را آغاز کنید.

طی روز‌های اخیر شایعات زیادی در مورد حجم دقیق این بازی مطرح شده و حتی گمان می‌رود که نسخه فیزیکی آن روی دو دیسک عرضه شود. البته با آغاز پری لود بازی سرانجام مشخص شد که Red Dead Redemption 2 روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان حجمی معادل 89 گیگابایت دارد و اگر این عنوان را پیش‌خرید کرده‌اید، بهتر است از همین امروز دانلود آن را آغاز کنید.

در ضمن، روز گذشته نیز آخرین تریلر از بازی منتشر شد که بخش‌هایی از ماجراجویی آرتور مورگان به شخصیت اصلی بازی را به نمایش می‌گذاشت. جالب است بدانید که کاراکتر اصلی قسمت پیشین از این سری یعنی جان مارستون در این ویدیو هم حضور دارد و می‌توان حدس زد که او نقش مهمی را در داستان این قسمت ایفا خواهد کرد.

دانلود Red Dead Redemption 2

دانلود Red Dead Redemption 2 را می‌توانید از همین حالا روی شبکه پلی استیشن و ایکس باکس لایو آغاز کنید.

Red Dead Redemption 2 از همین حالا یکی از کاندیدهای اصلی دریافت جایزه بهترین بازی سال است. با توجه به پیش‌نمایش‌های منتشر شده و چند ساعتی که بعضی از منتقدان موفق به تجربه این بازی شده‌اند، می‌توان گفت با یکی از کامل‌ترین و هیجان‌انگیزترین عناوین چندسال اخیر روبرو هستیم.

در اطلاعاتی که پیش از این هم از بازی منتشر شده بود گفتیم که بیش از 200 گونه جانوری در بازی حضور دارد و تنها خود اسب‌ها نیز شامل 19 نژاد جداگانه‌ای می‌شوند که با 59 شکل متفاوت در دنیای رد دد 2 پراکنده شده‌اند. جالب است بدانید که با گذشت زمان و تغییر فصل‌ها، پوشش جانوری و گیاهی بازی هم به صورت طبیعی تغییر کرده و شما با حیوانات و چهره متفاوتی از درختان در فصل‌های مختلف روبرو خواهید شد.

Red Dead Redemption 2 پنج‌شنبه هفته بعد برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می شود و هنوز اطلاعاتی در مورد نسخه پی سی بازی در دسترس نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان