اختصاصی میزان/

عملیات گسترده نیرو‌های عراقی در استان دیاله وارد ششمین روز متوالی شد؛ ضربات سنگین به عناصر مخفی داعش در حومه منطقه راهبردی «السعدیه»

عملیات نیرو‌های تیپ ۲۳ و ۱۱۰ بسیج مردمی عراق علیه عناصر مخفی داعش در حومه شهر‌های خانقین و جلولا وارد ششمین روز متوالی شده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، تازه‌ترین خبر‌ها از تحولات میدانی شمال استان دیاله حاکیست، عملیات نیرو‌های تیپ 23 و 110 بسیج مردمی عراق علیه عناصر مخفی داعش در حومه شهر‌های «خانقین و جلولا» وارد ششمین روز متوالی شده است.

از منطقه راهبردی «السعدیه» خبر می‌رسد، نیرو‌های امنیتی و گروهی دیگر از نیرو‌های تیپ 110 بسیج مردمی پس از دریافت اطلاعات دقیق از نیرو‌های ویژه، عملیات گسترده‌ای و وسیعی را علیه هسته‌های خاموش داعش در این محور انجام دادند.

براساس اطلاعات به دست آمده، عملیات جست وجوی منطقه به منطقه نیرو‌های بسیج مردمی در روستاها، باغ‌ها و مزارع حومه السعدیه ادامه دارد و تاکنون تعدادی از مقر‌های تروریست‌های مخفی داعش شناسایی شده است.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های امنینی و بسیج مردمی در جریان این عملیات موفق شدند تعدادی از انبار‌های سلاح و مقادیر قابل توجه‌ای از تجهیزات نظامی تروریست‌های مخفی داعش را در این محور کشف و ضبط کنند.

عملیات نیرو‌های متخصص یگان‌های مهندسی برای خنثی سازی تله‌های انفجاری تازه کشف شده ادامه دارد؛ منطقه راهبردی «السعدیه»، مناطق «جلولا و خانقین» را به شهر «بعقوبه» و استان بغداد متصل می‌کند.

از مناطق مرکزی و شمال غرب استان دیاله خبر می‌رسد، عملیات نیرو‌های بسیج مردمی در مناطق «الصدور و الاسیود» جریان دارد و چند مقر و انبار سلاح تروریست‌های داعش در این محور شناسایی شد.

نیرو‌های بسیج مردمی در این محور تعدادی زیادی از عناصر مخفی داعش را یک پایگاه شناسایی کردند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان‌های هوایی ارتش عراق قرار دادند؛ بالگرد‌های ارتش به سرعت وارد عمل شدند و این پایگاه را به طور کامل منهدم کردند که منجر به هلاکت شمار زیادی از تروریست‌های داعش شد.

به گزارش میزان، بخش‌های شمالی، شمال شرقی و شمال غربی استان دیاله از جمله حومه مناطق «السعدیه، جلولاء، خانقین و مناطق مرزی با استان صلاح الدین در نزدیک رشته کوه‌های حمرین» به عناصر مخفی گروه تروریستی داعش آلوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان