ماهان شبکه ایرانیان

دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۵۵ نفر از مراجعین دستگاه قضایی/ تسریع در رسیدگی و اعاده دادرسی در صدر مطالبات مردم

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در دیدار مردمی با شهروندان به مطالبات مطرح شده از سوی ۵۵ نفر از مراجعین دستگاه قضایی رسیدگی کرد.

دیدار رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با 55 نفر ازمراجعین دستگاه قضایی / تسریع در رسیدگی و اعاده دادرسی در صدر مطالبات مردمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با 55 نفر از مراجعین دستگاه قضایی استان دیدار و ضمن رسیدگی به مطالبات مطرح شده، دستورات مقتضی را در جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

در این دیدار مردمی که دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، 36 پرونده از بندرعباس و 19 پرونده از دیگر شهرستان‌های استان مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در خصوص رسیدگی به هریک صادر شد.

همچنین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در خصوص 17 پرونده دستور تسریع در رسیدگی و در مورد 19 پرونده دیگر نیز دستور پذیرش اعاده دادرسی صادر کرد که در مقایسه با دیگر موارد مطرح شده تسریع در رسیدگی و اعاده دادرسی در صدر مطالبات مردم قرار داشت.

گفتنی است، از مجموع 55 فقره پرونده رسیدگی شده از سوی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان 37 پرونده با موضوع حقوقی و 18 پرونده با موضوع کیفری به صورت حضوری بررسی شد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان