انتشار دو مجموعه داستان تازه از ایرانمهر

علیرضا محمودی ایرانمهر از آماده شدن مجموعه داستان‌های «حافظ‌خوانی خصوصی» و «بارون‌ساز» خبر داد.

انتشار دو مجموعه داستان تازه از ایرانمهر

 این داستان‌نویس به ایسنا گفت: کتاب«بارون‌ساز» مجموعه داستانی است که نوشتن داستان‌هایش از هشت سال قبل تا چهار سال پیش ادامه داشت و در نوشتن آن تمام تجربه‌های داستان نویسی‌ام را به کار گرفته‌ام. این مجموعه حدود 15 داستان دارد و نوشتن هر کدام از داستان‌ها بیش از یک ماه زمان برده است.

او افزود: این مجموعه در اوایل کار دولت یازدهم مجوز انتشار نگرفت اما آن را دوباره بازنویسی کامل کردم و پس از اصلاحاتی مجوز نشر گرفت. نشر چشمه قرار است این مجموعه داستان را در تابستان منتشر کند.

محمودی ایرانمهر همچنین گفت: مجموعه داستان «حافظ‌خوانی خصوصی» دیگر کتابی است که  در مراحل پایانی آماده‌سازی قرار دارد. در این کتاب داستان‌هایی به هم پیوسته و بر مبنای شعرهای حافظ  به نگارش درآمده است. در داستان‌های این مجموعه شعرهای حافظ الهام‌بخش داستان‌ها هستند و من با معکوس کردن شعرها و بر اساس داستان‌های واقعی آن‌ها را نوشته‌ام.

 او افزود: «حافظ‌خوانی خصوصی» حدود 170 داستان دارد. یکی از داستان‌ها بیش از صد صفحه است و با توجه به تعداد بالای داستان‌ها حجم کتاب زیاد شده است، اما سعی داریم حجم کتاب را کمتر کنیم. این کتاب هم از سوی نشر چشمه منتشر می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر