تمدید مهلت مسابقه کتاب‌خوانی «ماه در آب»

مهلت شرکت در مسابقه کتاب‌خوانی «ماه در آب» (نوشته محمدرضا سنگری) تمدید شد.

تمدید مهلت مسابقه کتاب‌خوانی «ماه در آب»

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، مهلت شرکت در مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی انتشارات مدرسه بر اساس کتاب «ماه در آب» نوشته محمدرضا سنگری  که از 16 مهرماه آغاز شده و قرار بود 8 آبان‌ماه به پایان برسد به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان، تا پایان آبان‌ماه تمدید شده است.

برگزیدگان نهایی نیز در اولین هفته آذرماه سال 97 از طریق تعیین امتیاز و قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند. سنگری در این کتاب با متنی ادبی و با شیوه‌ داستان‌گونه به روایت زندگانی قمر بنی‌هاشم (ع) بخصوص در وقایع کربلا و عاشورا می‌پردازد.

توضیحات کامل نحوه شرکت در مسابقه و اطلاعات مورد نیاز در سایت www.madresehpub.ir  قابل دسترسی است.

محمدرضا سنگری ضمن تشکر از خوانندگان کتاب «ماه در آب»،  یادداشتی در اختیار برگزارکنندگان مسابقه قرار داده که به شرح زیر است:

باسمه تعالی

دوستان عزیز کتابخوانم سلام

 ممنونم خواندن کتاب «ماه درآب» را.

مسابقه و مطالعه این کتاب فرصتی عزیز است تا جلوه‌ها و زوایای بیشتری از شخصیت ابوالفضائل ( پدر فضیلت‌ها و عظمت‌ها)، عموی دوست‌داشتنی همه بچه‌ها، روشن و شناخته شود. مطالعه این کتاب مجالی است تا ابوالفضل‌العباس را در خویش بیابیم، با او زندگی کنیم و فضایل و منش زیبا و کریمانه‌اش را در جانمان قاب و تصویر و ترسیم کنیم.

نام ابوالفضل‌العباس یادآور شجاعت، رشادت، وفاداری، از خود گذشتگی و ایثار، مهربانی و صمیمیت، عبادت، صداقت و نگاهبانی از حریم ارزش‌هاست. او سرمشق و اُسوه هر چه خوبی و زیبایی و فضیلت است.

سلام بر او و سلام بر چشم‌های مهربان و ابوالفضل‌شناس شما که به عباس نگریستید و بر عباس گریستید.

دست‌های ساقی کربلا، جانتان را به جام مهر خویش بنوازد و همراه هماره زندگی‌تان باشد.

محمدرضا سنگری _ 97.07.30 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان