ماهان شبکه ایرانیان

فروش آخر هفته Red Dead Redemption ۲ از هر بازی و فیلم دیگری بیشتر بوده است

ظاهرا زحمت بیش اندازه کارمندان راک‌استار طی سال‌های اخیر نتیجه داده و فروش آخر هفته بازی Red Dead Redemption ۲ بیش از هر سرگرمی دیگری در مدت زمانی مشابه بوده است.

فروش آخر هفته Red Dead Redemption 2 از هر بازی و فیلم دیگری بیشتر بوده است

ظاهرا زحمت بیش اندازه کارمندان راک‌استار طی سال‌های اخیر نتیجه داده و فروش آخر هفته بازی Red Dead Redemption 2 بیش از هر سرگرمی دیگری در مدت زمانی مشابه بوده است.

راک‌استار اعلام کرده که این بازی طی مدت زمان 3 روز، بیش از 725 میلیون دلار درآمد زایی کرده است. مبلغی که برای تمام دوران اکران یک فیلم پر هزینه هم موفقیتی تجاری محسوب می‌شود.

Red Dead Redemption 2 رکورد دومین لانچ موفق در تاریخ محصولات سرگرمی را هم به نام خود ثبت کرده و جالب است بدانید که رتبه اول هم به دیگر ساخته راک‌استار یعنی GTA V با درآمدی نزدیک به 1 میلیارد طی آخر هفته اختصاص دارد. البته یکی از دلایل بیشتر بودن فروش آخر هفته GTA V به انتشار آن در روز جمعه برمی‌گردد و از سمتی دیگر، Red Dead Redemption 2 جمعه منتشر شده است. در کل GTA برند بزرگ‌تری نسبت به Red Dead محسوب می‌شود و اختلاف 250 میلیون دلاری این دو بازی موفق با یکدیگر به هیچ عنوان عجیب نیست.

بازی Red Dead Redemption 2

البته هنوز آمار دقیقی از این که تا امروز چند نسخه از Red Dead Redemption 2 فروش رفته وجود ندارد و ناشر این بازی یعنی کمپانی Take-Two معمولا اخبار مربوط به آمار فروش عناوین خود را در انتهای هر سه ماهه مالی منتشر می‌کند.

Red Dead Redemption 2 جدا از این که در مدت زمانی مشابه بسیار بیشتر از نسخه پیشین خود فروخته، از نظر جذب نظر منتقدان نیز فوق العاده ظاهر شده و در حال حاضر میانگین امتیاز این بازی 97 از 100 است.

این بازی در حال حاضر برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده و راک‌استار هنوز واکنشی نسبت به عرضه آن روی پی سی نشان نداده است. البته انتظار می‌رود که همانند نحوه عرضه GTA V روی پی سی، Red Dead Redemption 2 هم همزمان با نسخه کنسول‌های نسل بعدی برای پی سی منتشر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان