رئیس دادگاه انقلاب:

آمریکایى‌ها می‌خواستند با همزمانى تحریم‌ها حضور مردم را در راهپیمایی ١٣ آبان کمرنگ کنند/ تحریم‌ها باعث حضور بیشتر مردم شد

حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادى با حضور در مراسم راهپیمایى ١٣ آبان گفت: پیام حضور مردم این است که ما از تهدیدها و تحریم هاى استکبار جهانى هیچ واهمه اى نداریم.

به گزارش خبرنگار حقوقى و قضایى خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین موسى غضنفرآبادى، رئیس دادگاه انقلاب تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت روز ١٣ آبان بیان کرد: پیام حضور مردم این است که ما از تهدیدها و تحریم هاى استکبار جهانى هیچ واهمه اى نداریم، چرا که انقلاب ما یعنى دین ما، حیثیت و شرف ماست و ما تا پاى جان از این حیثیت و شرف دفاع مى کنیم.


وی در ادامه اذعان داشت: حضور مردم یعنى اینکه ما فریب نیرنگ ها را نخواهیم خورد، حضور این جوانان به معنى این است که آمریکایى ها این انتظار را به گور خواهند برد که بتوانند به انقلاب شکوهمند ما آسیب برسانند.


رئیس دادگاه انقلاب خاطرنشان کرد: این حضور حکایت از این دارد که ما تا آخرین قطره خونمان از ایران اسلامى حمایت خواهیم کرد.


حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادى در ادامه اظهار داشت: آمریکایى ها می خواستند با همزمانى با تحریم ها حضور مردم را کمرنگ کنند در صورتى که تحریم ها باعث شد که حضور مردم بیشتر شود البته این یک شعار است چرا که تحریم هاى خود را انجام دادند و این فقط تبلیغات رسانه اى است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان