پاسخ میشل اوباما به توهین ترامپ

به گزارش خبرگزاری فرانسه، میشل اوباما، همسر باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا در کتاب جدیدش می‌نویسد، رئیس جمهور آمریکا و طرفدارانش خانواده او را با زیر سوال بردن شهروندی آمریکایی شوهرش در معرض خطر قرار داده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی گفت که بسیار متعجب است که چرا زنان آمریکایی به جای رای دادن به هیلاری کیلنتون به عنوان "یک کاندیدای صالح" در انتخابات 2016، به دونالد ترامپ رأی دادند.

میشل اوباما 54 ساله در کتاب "Becoming" آورده است: اظهارات دونالد ترامپ و هوادارانش زندگی ما و خانواده‌ ما را در معرض خطر قرار داده است. اگر یک فرد که ذهن مخدوشی داشته باشد، سلاحی به دست گرفته و به واشنگتن بیاید، چه اتفاقی می‌افتد؟ اگر فردی به دنبال دختران من بیفتد، چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ دونالد ترامپ با فریادها و اظهارات بی‌پروایش امنیت خانواده من را در معرض خطر قرار داده و من هرگز وی را نخواهم بخشید.

ترامپ نیز در واکنش به اظهارات میشل اوباما در کتاب جدیدش وقت را از دست نداده و گفت، اوباما پول بسیاری برای نوشتن این کتاب داده است. وی پیش از سفر به پاریس در جمع خبرنگاران گفت: من نیز باراک اوباما را به خاطر عدم ارائه بودجه لازم به ارتش آمریکا نخواهم بخشید. من او را به خاطر اقدامی که علیه ارتش کشورم انجام داده و کشور را ناامن کرده است، نخواهم بخشید.

میشل اوباما در این کتاب درباره مسائل شخصی از جمله یک سقط جنین تا استفاده از لقاح مصنوعی برای به دنیا آوردن دخترانش و همچنین داستان ازدواجش با باراک اوباما صحبت کرده است.

وی در این کتاب نوشته است: زمانی که سقط جنین انجام دادم، احساس کردم گم شده‌ام و تنها هستم. احساسی که داشتم مانند یک انسان شکست‌خورده بود اما درمان‌های باروری به من اجازه داد که دخترانم مالیا و ساشا را به دنیا آورم.

او در ادامه این کتاب به ماجرای آشنایی‌اش با باراک اوباما نیز اشاره کرده و می‌نویسد، که این داستان زمانی آغاز شد که او مشاور باراک اوباما در یک شرکت حقوقی در شیکاگو بود.

قرار است اوباما برای معرفی کتاب جدیدش سفرهایی به شیکاگو، نیویورک، واشنگتن، لس‌آنجلس، بوستون و دیگر شهرها داشته باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان