کوچک کردن بینی با زنجبیل در ۱۰ روز

اگر فکر می کنید کوچک کردن بینی با زنجبیل در ۱۰ روز دستور العمل اشتباه می باشد باید به شما بگوییم که به شدت در اشتباه می باشید.

کوچک کردن بینی با زنجبیل در 10 روز

شاید فکر کنید کوچک کردن بینی جز با جراحی و تیغ امکان پذیر نباشد. اما اینطور نیست، با این ماده غذایی که در طب سنتی کاربردهای بسیاری دارد می توانید بینی خود را کوچک کنید. این ماده غذایی با ارزش زنجبیل میباشد که اگر از آن استفاده کنید کوچک کردن بینی با زنجبیل در 10 روز امکان پذیر است.

 کوچک کردن بینی با زنجبیل در 10 روز

برخی از درمان های طبیعی وجود دارد که می تواند بینی شما را یک شبه کوچکتر کند ، در ادامه برخی از دستور العمل های خانگی برای داشتن بینی کوچکتر در خانه را به شما ارائه میکنیم

زنجبیل

یک لایه چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست کنید، آن را روی ناحیه ای که میخواهید کوچک شود قرار دهید و پس از 15 دقیقه بشویید .
این کار برای برخی از افراد که ممکن است دچار سوزش زیاد شوند توصیه نمیشود .
این دستورالعمل باورنکردنی را حتما به کار ببندید .

یخ:چگونه با یخ بینی خود را کوچک کنیم ؟

یخ یکی از ساده ترین دستورالعمل هاست تا بینی شما کوچکتر شود.
یک مکعب یخ را در یک پارچه تمیز قرار دهید و برروی بینی خود قرار دهید .
هر روز این کار را به مدت ده دقیقه انجام دهید.
بینی کمتر پف کرده و به دلیل یخ و سرما کوچک می شود.

خمیر دندان ، سرکه سیب و زنجبیل 

طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی ساده است، نسخه ای که تاثیر آن عالی است ، کافیست یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط مخلوط کنید و ترکیب بدست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید فراموش نکنید که پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید. بعد از گذشت مدت تعیین شده یعنی 30 دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشکی پوست در این قسمت از صورت خود کردید آن را با نرم کننده های طبیعی مرطوب کنید. اگر روزانه از این محلول استفاده کنید می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید.
افرادی که در حین استفاده از آن متوجه سوزش یا قرمزی در بینی خود می شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب کم کنند.

کلام آخر

اگر شما از شکل بینی خود راضی نیستید، لازم نیست نگران باشید ، گام های ساده و آسان وجود دارد ،که زمان زیادی را برای انجام دادن آن در خانه صرف خواهید کرد که باعث می شود بینی شما کوچکتر شود شما می توانید بینی خود را با برخی از تمرینات ساده و درمان های طبیعی کوچکتر کنید. شاید ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که از پارچه های تمیز و قالب های یخ استفاده کنید و آن را روی بینی قرار دهید ،تا بینی شما کوچکتر شود. از سوی دیگر، آرایش، یک راه ایده آل برای داشتن یه ظاهر کوچکتر از بینی شما بشمار میرود .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان