تازه‌های آتوسا صالحی برای بچه‌ها

آتوسا صالحی که تازگی مجلد تازه‌ای از مجموعه «تام گیتس» را وارد بازار کرده از پایان نگارش رمان چندجلدی محیط زیستی با اتکا به ادبیات کهن خبر داد.

تازه‌های آتوسا صالحی برای بچه‌ها

به گزارش ایسنا، این رمان خردسالانه چهارجلدی «قصه‌های نارگل» نام دارد که  اثری خلاقه‌ است و با برداشت آزاد از متون کهن  مباحث محیط زیستی را جان می‌دهد.

آتوسا صالحی نویسنده این اثر گفت: شخصیت اصلی این مجموعه چهارجلدی  دختربچه‌ای است که در کلبه‌ای چوبی در دل جنگل زندگی می‌کند و می‌تواند زبان حیوانات را بفهمد. او با درک موقعیت‌های خطرناک حیوانات به کمک آنان می‌رود.

 این اثر هم‌اکنون توسط نشر فنی زیر چاپ است.

به تازگی جلد ششم مجموعه «تام گیتس» با عنوان «جایزه‌های خیلی خفن» با ترجمه این مترجم راهی بازار شده است. این در شرایطی است که جلد اول این مجموعه‌ لیز پیشون به چاپ سوم رسیده است و مجلدهای دو تا پنج آن نیز هرکدام به چاپ دوم رسیده‌اند.

به گفته صالحی، مجلد ششم این مجموعه با عنوان «جایزه‌های خیلی خفن» به ماجرای تام‌ گیتس‌ با یکی از همکلاسی‌هایش اختصاص دارد که  پیوسته سعی می‌کند تام را اذیت کند. فضای داستانی این کتاب بیشتر در محیط درسی اتفاق می‌افتد.

این رمان گرافیک توسط انتشارات افق با قیمت 15 هزار تومان راهی بازار شده است.

تجدید چاپ مجموعه دوازده‌جلدی «شاهنامه» به قلم آتوسا صالحی که برخی از مجلدهای آن به چاپ هجدهم رسیده است نیز در همین موسسه انتشاراتی راهی‌ بازار شده است. در تجدید چاپ این مجموعه که با ویرایش و صفحه‌آرایی جدید همراه است، از شعرهای فردوسی در تصاویر استفاده شده است.

کتاب «کیخسرو» دوازدهمین جلد از «قصه‌های شاهنامه» و آخرین جلد از سری چهارم این مجموعه است که با روایت آتوسا صالحی و تصویرگری نیلوفر میرمحمدی از سوی نشر افق منتشر شده است.

بر اساس این خبر، در مجموعه چهارم «قصه‌های شاهنامه» (جلدهای 10، 11 و 12) نویسنده تلاش کرده است در مسیرهای ناشناخته‌تر شاهنامه حرکت کند تا با پرهیز از تکرار افسانه‌ها، آن‌ها را از زاویه‌ نو و از درون متن ماجرا بازآفرینی کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر