خشکشویی آنلاین واش لین به صورت تمام وقت در زمستان همراه شماست

اصطلاح خشکشویی بسیار رایج است اما چیزی که اغلب مردم نمی دانند آن است که در شستشوی البسه و پارچه ها متناسب با جنس پارچه، شدت لکه و کثیفی روش های متفاوتی برای شستشو وجود دارد که خشکشویی یکی از آنها است. حتما با لکه های سرسختی که در شستشو با آب پاک نمی شوند برخورد داشته اید، شستشوی لباس به شیوه ی خشکشویی یعنی چنین لکه هایی را با موادی شیمایی مانند بنزین از بین می برند. البته امروزه دیگر در خشکشویی ها از بنزین به دلیل خطرناک بودن استفاده نمی شود و ماده ی جایگزین آن دی اکسید کربن مایع است هم که غیر قابل اشتعال و هم غیر سمی است.

خشکشویی پلیور

خشکشویی پلیور نیازمند ظرافت و توجه زیادی است چرا که که اگر دقت کافی هنگام شستشو و خشکشویی این نوع از پوشش نشود الیاف آن آسیب دیده و ظاهر آن تغییر شکل می دهد.

خشکشویی پلیور مانند لباس هایی دیگر زمستانی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا پوشش های زمستانی برای حفظ گرما الیاف متفاوتی از چرم، پر و ... دارندو در شستشو حساس هستند. پلیور یکی از پوشش هایی است که بیشترین استقبال را میان اقایان دارد. این پوشش عموما با جنس کش باف خود هرساله در فصل زمستان بیشترین استفاده را میان خریداران لباس های زمستانی دارا میباشد.

خشکشویی آنلاین واش لین به صورت 24 ساعته با ارائه ی خدمات لازم در زمینه خشکشویی پلیور در انواع جنس های مختلف آن مشکل هایتان را در زمینه ی شستشوی اصولی و تمیز نگه داشتن پلیورهای زمستانی دلخواه شما برطرف می کند.

چرا خشکشویی پلیور از اهمیت بالایی برخوردار میباشد؟

الیاف و شکل بافت پلیور به گونه ایی است که اگر شستشو به نحو صحیح انجام نشود الیاف آن کش آمده و موجب بهم ریختن ظاهر، آراستگی و از ریخت افتادن پلیور میشود. شستشو با آب هر نوع پارچه ای را دچار پوسیدگی و استهلاک می کند لذا ما به شما خشکشویی پلیور را توصیه می کنیم چرا که در طولانی مدت از خسارت های جبران ناپذیر به پلیورتان مانند پارگی ، از دست دادن استحکام، رنگ رفتگی و موارد بسیار دیگری نیز جلوگیری خواهید کرد. بدین ترتیب نه تنها عمر مفید لباس هایتان را بالا می برید بلکه همچنان از تازگی و حس خوب پوشیدن یک پلیور نو بهره مند خواهید شد.  

خشکشویی پالتو

خشکشویی پالتو یکی از مهمترین مسائل خانم ها و آقایان شیک پوش میباشد که برایشان مهم است که در جلسات رسمی و در شرکت به صورت تمیز و با کیفیت اتو کشیده شده باشد. خشکشویی آنلاین واش لین با دارا بودن تجهزات پیشرفته و پرسنل مجرب این کار را با کیفیت بسیار خوب برای شما انجام می دهد.

خشکشویی ژاکت

لباس های بافتنی مانند ژاکت دارای الیاف خاصی هستند و نوع اتو کشی و شستن آن ها با بقیه لباس ها متفاوت می باشد. خشکشویی آنلاین واش لین با دارا بودن تجهزات پیشرفته بدون استفاده از آب ژاکت شما را شستشو می دهد و اتو کشی سفارشی می کند تا الیاف بافت از بین نرود و بافت به صورت سالم با بسته بندی شیک تحویل شما شود.

خشکشویی کاپشن

2

کاپشن به علت داشتن پف و حجم شستشو سختی دارد و وقتی کاپشن را میخواهید خشک کنید این فرایند در منزل دیرتر صورت میگیرد. اصولا کاپشن ها از الیاف پشم شیشه بهره می برند و موقع شستشو سنگین می شوند و خشک کردن آن ها هم سخت تر است تا جایی که پیشنهاد می شود موقع استفاده از خشک کن از کتونی استفاده کنید تا وزن آن موجب گرفتن آب بیشتر از کاپشن شود.

خشکشویی بارانی

بارانی ها جزو البسه ای هستند که معمولا به دلیل داشتن آستر، شستشوی آنها در منزل کمی دشوار است در نتیجه بهترین راه حل آن است که آن را به خشکشویی بدهید. درغیر این صورت، تشتی پر از آب ولرم و شوینده ای ملایم و مایع مانند شامپو آماده کنید. سپس کف حمام را بشویید و آب بکشید و بارانی تان را روی زمین پهن کنید. حالا کمی آب کف روی بارانی بریزید و به آرامی سطح لباس را با یک دستمال حوله ای یا دستمالی نرم و نخی تمیز کنید.این کار را برای سطح داخلی بارانی هم انجام دهید. در نهایت آن را با چوب لباس از جالباسی رختکن حمام یا جای دیگری آویزان کنید و با دوش های به اصطلاح تلفنی، از بالا به پایین آب بکشید.

برای پیشگیری از خراب شدن پارچه یا از بین رفتن ظاهر بارانی، هرگز آن را داخل ماشین لباسشویی نیندازید یا با روش های سنتی، آن را نشویید. برای خشک شدن بارانی هم بهتر است پس از آبکشی، آن را همانطور با چوب لباسی اش در فضای آزاد بگذارید تا خشک شود. در این صورت پس از شستن، چروک هم نخواهد شد.

خشکشویی لباس اسکی

با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و آغاز ورزش اسکی دیگر باید لباس های اسکی خود را از ته کمد بیرون بیاورید و آن ها را بشوید و برای یک اسکی مهیج آماده شوید. اما مشکل اینجاست که شستشو لباس اسکی کاری دشوار است و باید به دقت و با توجه به برچسب های راهنمایی درج شده بر روی لباس و مراقبت بیشتر شسشو صورت بگیرد.

خشکشویی آنلاین واش لین با تجهزات پیشرفته و به روز می تواند خشکشویی لباس اسکی شما را در اسرع وقت انجام داده و آن را در هر جایی که بخواهید در بسته بندی شیک و تمیز تحویلتان دهد.

راه های سفارش خشکشویی آنلاین :

وب سایت خشکشویی آنلاین واش لین

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین موبایل اندروید

اپلیکیشن خشکشویی آنلاین موبایل آیفون

ربات تلگرام سفارش خشکشویی

شماره تلفن سفارش خشکشویی :  22200810

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان