قیمت عجیب و غریب پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک

شرکت ایران خودرو ابتدای هفته قیمت پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک را اعلام کرد و در تاریخ ۲۲ آبان ماه اولین سری این خودرو را به مشتریان خود تحویل داد

شرکت ایران خودرو ابتدای هفته قیمت پژو 207 صندوقدار اتوماتیک را اعلام کرد و در تاریخ 22 آبان ماه اولین سری این خودرو را به مشتریان خود تحویل داد. ایران خودرو قیمت پژو 207 را 104 میلیون تومان اعلام کرد که قیمت تمام شده این خودرو برای خریداران اولیه با تخفیف ویژه 86 میلیون تومان خواهد بود. پژو 207i صندوقدار اتوماتیک شباهت زیادی به پژو 206 صندوقدار دارد و تفاوت کمی با هم دارند.
خودروی 207i صندوقدار اتوماتیک دارای گیربکس اتوماتیک AL4 همراه با موتور کم مصرف TU5 با 105 اسب بخار قدرت و گشتاور 142 نیوتن‌متر است. همچنین امکانات رفاهی پژو 207i می‌توان به غربیلک فرمان دارای کلید کنترلی، کروز کنترل، فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا DVD, USB و بلوتوث، کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های روشنایی در روز، چراغرهای جلوی جدید، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر اشاره کرد.
به گزارش خودرو بانک و به نقل از ایران جیب، اولین خودروهای 207i صندوقدار اتوماتیک تاریخ 22 آبان ماه به مشتریان تحویل داده شد که در همان ساعات اولیه قیمت این خودرو توسط دلالان 152 میلیون برای فروش قیمت گذاری شد. در حال حاضر این خودرو سوگلی بازار بوده و در آینده با تحویل این خودرو به مشتریان خود، قیمت این خودرو رو به کاهش خواهد گذاشت و به احتمال زیاد به 130 میلیون تومان خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان