سونی در مراسم E۳ ۲۰۱۹ حضور نخواهد داشت

سونی به صورت غیر منتظره‌ای اعلام کرد در مراسم E۳ ۲۰۱۹ حضور نخواهد داشت و در نتیجه کنفرانسی را هم برگزار نمی‌کند.

سونی در مراسم E3 2019 حضور نخواهد داشت

سونی به صورت غیر منتظره‌ای اعلام کرد در مراسم E3 2019 حضور نخواهد داشت و در نتیجه کنفرانسی را هم برگزار نمی‌کند.

سونی همیشه به عنوان یک پای ثابت در این رویداد مهم گیمینگ حضور داشت و بسیاری از عناوین درجه یک و محصولات مورد انتظار خود را در E3 معرفی کرده است و از همین سو غیبتش موضوع مهمی برای طرفداران بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود.

روز گذشته شایعاتی مبنی بر عدم حضور سونی در E3 2019 شنیده می‌شد که با منتشر شدن فهرست کمپانی‌های حاضر در این رویداد، این شایعه هم رنگ واقعیت به خود گرفت. در ضمن، حضور شرکت‌هایی مثل مایکروسافت، نینتندو و یوبیسافت به عنوان پای ثابت‌های E3 در مراسم سال بعد هم تایید شده است.

سونی در پاسخ به دلیل عدم حضور در مراسم E3 2019 اعلام کرده که آن ها به دنبال پیدا کردن راه جدیدی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات تازه در مورد پروژه‌های جدید خود طی سال 2019 هستند و جزییات مراسمی جدید را به‌زودی با کاربران به اشتراک خواهند گذاشت.

مراسم E3 2019

یکی از دلایل احتمالی این عدم حضور می‌تواند به معرفی پلی استیشن بعدی برگردد و این احتمال وجود دارد که سونی قصد دارد پلی استیشن 5 را در مراسمی جداگانه معرفی کند.

همچنین نباید از این نکته هم غافل شد که این کمپانی طی سال جاری مراسم رویداد پلی استیشن را هم برگزار نکرد. البته نمی‌توان گفت که سونی دیگر اهمیتی به این نسل و پلی استیشن 4 نمی‌دهد زیرا هنوز هم بازی‌های انحصاری مورد انتظاری همچون Death Stranding و The Last of Us Part 2 برای این کنسول منتشر نشده‌اند و طی سال آینده میلادی باید منتظر آن‌ها باشیم.

با توجه به عملکرد بسیار خوب پلی استیشن 4 در بازارهای جهانی که آن را تبدیل به پرفروش‌ترین کنسول نسل هشتم کرده، عرضه پلی استیشن 5 چندان دور از انتظار نیست و خود سونی هم به طور ضمنی این موضوع را چندی پیش تایید کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان