نمایشگر گلکسی S۱۰ نسبت به گوشی‌های فعلی ظریف‌ تر می‌شود

با توجه به اطلاعاتی که تا امروز از گلکسی S۱۰ به بیرون درز کرده،‌ این گوشی هوشمند بسیار با پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی S۹ متفاوت خواهد بود؛‌ تفاوتی که یکی از دلایل اصلی آن می‌تواند استفاده از صفحه نمایش جدید باشد.

نمایشگر گلکسی S10 نسبت به گوشی‌های فعلی ظریف‌ تر می‌شود

با توجه به اطلاعاتی که تا امروز از گلکسی S10 به بیرون درز کرده،‌ این گوشی هوشمند بسیار با پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی S9 متفاوت خواهد بود؛‌ تفاوتی که یکی از دلایل اصلی آن می‌تواند استفاده از صفحه نمایش جدید باشد.

بر اساس ثبت اختراع تازه‌ای که توسط سامسونگ انجام شده، این کمپانی قصد استفاده از یک صفحه نمایش با لبه‌هایی بسیار کمتر از آیفون 10 یا گلکسی S9 را دارد. با توجه به این طرح احتمالی، یک دوربین سلفی هم سمت چپ دیده می‌شود.

بزرگ شدن اندازه پنل، کاهش پیدا کردن لبه‌ها و در نهایت تغییر جای دوربین باعث خواهد شد کاربران دید مسلط‌تری به صفحه نمایش داشته باشند و همین قضیه پنل جدید که با نام Infinity-O هم شناخته می‌شود را به گزینه بهتری برای بازی کردن تبدیل می‌کند.

گلکسی S10

استفاده از پنل جدید باعث می شود که گوشی‌های بعدی سامسونگ گزینه بهتری برای بازی کردن باشند.

با توجه به این که مدت زمان زیادی تا پایان سال و در نتیجه معرفی S10 از سمت سامسونگ برای عرضه در ابتدای سال آینده میلادی نمانده، مشخص نیست که آیا از پنل جدید Infinity-O در این گوشی استفاده خواهد شد یا نه.

پیش از این هم شایعاتی در مورد تغییر جای دوربین سلفی در گلکسی S10 شنیده می‌شد اما حال و با توجه به پنل‌های Infinity-O می‌توان حدس زد که دوربین جلوی پرچمدار بعدی سامسونگ در سمت چپ قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر بازار جهانی موبایل در رکود بزرگی به سر می‌برد. به نظر کارشناسان فناوری‌های به کا رفته در گوشی‌های فعلی آنقدر جذاب نیستند که کاربران تصمیم به خرید موبایل تازه‌ای بگیرند. همین مسئله باعث شده که سامسونگ با وجود حفظ جایگاه خود به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تلفن همراه، با کاهش سود بخش موبایل خود نسبت به زمان مشابه در سال گذشته روبرو شود و از همین سو استفاده از پنل‌های Infinity-O می‌تواند راهی تازه برای جذب دوباره کاربران باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان