ماهان شبکه ایرانیان

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان البرز معرفی شد

طی حکمی از سوی تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شهریار کناریوند به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان البرز منصوب شد.

مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان البرز معرفی شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، طی حکمی از سوی تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، شهریار کناریوند به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان البرز منصوب شد.
 
در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان البرز که با حضور جمعی از معاونین و مدیران کل سازمان ثبت، رئیس و اعضای شورای قضایی استان، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی، روسای واحد‌های ثبتی و اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان برگزار شد، سهراب عزیزالهی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت با اشاره به تحولات گسترده در تمامی فرآیند‌های کاری، زیرساخت‌ها و شیوه‌های ارائه خدمت در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شاید از معدود دستگاه‌هایی است که تکالیف خود در راستای قانون برنامه پنجم توسعه را به صورت کامل به انجام رسانده و در راستای برنامه ششم نیز به تمامی تکالیف خود تا کنون عمل نموده است.

عزیزالهی با بیان اینکه همه این اقدامات ابزاری برای ارائه خدمات بهتر به مردم است، اظهار داشت: اعتماد مردم به حاکمیت سرمایه‌ای بزرگ برای کشور است و هرکسی به تقویت این پیوند کمک کند بیشترین خدمت را به مردم و انقلاب کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ثبت توسعه ثبت رسمی و تکمیل طرح کاداستر را از نیاز‌های بسیار مهم کشور برای ریشه کن کردن فساد و زمین خواری عنوان کرد و خواستار توجه ویژه دولت و مجلس به بودجه کاداستر در تدوین برنامه بودجه سال آینده شد.

احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری استان البرز نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت یک سازمان ثبت پیشرو به عنوان لازمه جامعه توسعه گرا، گفت: هرگونه خلل در نظام ثبتی کشور موجب اخلال در کار سایر دستگاه‌ها بویژه دستگاه قضایی خواهد شد.

وی افزود: این سازمان همپای کشور‌های پیشرفته سطح خدمات دهی خود را ارتقاء داده است که باید مورد توجه و حمایت‌های جدی قرار بگیرد.

در این مراسم از خدمات عباس مرادخانی مدیرکل سابق ثبت اسناد و املاک استان البرز تقدیر شد. گفتنی است کناریوند مدیرکل جدید ثبت استان البرز پیش از این مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان قزوین بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان