هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس

طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری (شنبه) وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و انتظار می‌رود تا روز یکشنبه، شرایط کیفی هوا به طور نسبی بهبود یابد.

هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس

به گزارش ایسنا، بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش بینی شده برای شهر تهران، با برقراری شرایط جوی ناپایدار در روز جاری (شنبه 26 فروردین)، طی برخی ساعات وزش باد شدید (با بزرگی بین 8 تا 12 متر بر ثانیه) از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده در برخی ساعات به ویژه در شبانگاه انتظار می رود.

 بر اساس این گزارش، با تداوم این شرایط جوی در روز یکشنبه 27 فروردین، در برخی ساعات به ویژه در ساعات ابتدایی روز، بارش باران و وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 7 متر بر ثانیه) پیش بینی می شود که به تدریج در روز دوشنبه از میزان ناپایداری جوی کاسته شده و تنها طی برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متر بر ثانیه) انتظار می رود.

افزون بر این دما طی دو روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی روز جاری (شنبه) وضعیت کیفی هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد داشت و انتظار می رود تا روز یکشنبه، شرایط کیفی هوا به طور نسبی بهبود پیدا کند.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز، 101 و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر