معرفی بازی موبایل Trivia Crack ۲؛ بازگشت یک مسابقه جذاب

بازی‌هایی که در سبک تریویا عرضه می‌شوند این روزها طرفداران خاص خودشان را دارند. مثلا در همین ایران خودمان کاربران بسیاری پیدا می‌شوند که سخت مشغول چالش‌های روزانه Quiz of King هستند و هر روز بر تعدادشان نیز افزوده می‌شود. اما از بین این کاربران، افرادی هم هستند که به دنبال چالش‌های بزرگتر می‌گردند.

معرفی بازی موبایل Trivia Crack 2؛ بازگشت یک مسابقه جذاب

بازی‌هایی که در سبک تریویا عرضه می‌شوند این روزها طرفداران خاص خودشان را دارند. مثلا در همین ایران خودمان کاربران بسیاری پیدا می‌شوند که سخت مشغول چالش‌های روزانه Quiz of King هستند و هر روز بر تعدادشان نیز افزوده می‌شود. اما از بین این کاربران، افرادی هم هستند که به دنبال چالش‌های بزرگتر می‌گردند.

برای آن‌هایی که به زبان انگلیسی تا حدودی مسلط هستند سورپرایز خوبی داریم. اگر می‌خواهید سطح اطلاعات عمومی خود را به رخ تمام دنیا بکشید، پس بد نیست به سراغ Trivia Crack 2 بروید و سعی کنید به سوالات مختلفی که این بازی از شما می‌پرسد پاسخ دهید. قسمت ابتدایی Trivia Crack مدت‌ها پیش منتشر شد و از جمله بازی‌هایی بود که زود به محبوبیت رسید.

ما هم در دیجیاتو به معرفی این بازی پرداختیم و از تمام ویژگی‌های آن برایتان گفتیم اما حالا نسخه دوم آن رنگارنگ‌تر و خوش فرم‌تر از همیشه در دسترس قرار گرفته و افرادی که می‌خواهند سطح اطلاعات عمومیشان را به چالش بکشند می‌توانند با دانلود آن حسابی سرگرم شوند. متاسفانه یا خوشبختانه نسخه دوم با تغییرات زیادی همراه نبوده. همانند گذشته دو حالت کلاسیک و و رقابتی پیش رویتان است که می‌توانید با انتخاب هر یک با دیگران به رقابت بپردازید.

در حالت کلاسیک، Trivia Crack 2 یک رقیب به صورت اتفاقی برایتان در نظر می‌گیرد و پیش رویتان چرخ رنگارنگی می‌گذارد که به 7 بخش مختلف تقسیم شده: علوم، جغرافیا، تاریخ، هنر، سرگرمی و ورزش. در دل هر یک از این بخش‌ها سوالات متفاوت و جذابی جای گرفته که پاسخ به تمام آن‌ها کار چندان راحتی نیست.

البته هدف این نیست که شما فقط به سوالات پاسخ دهید بلکه باید تلاش کنید با پاسخ دادن به سوالات پی‌ در پی تروفی هر یک از این بخش‌ها را به دست آورید. کسی که بتواند هر 6 را زودتر از دیگری به دست آورد پیروز مسابقه خواهد بود. اما همانطور که اشاره شد، گفتیم که چرخ رنگارنگ بازی دارای 7 بخش مختلف است و ما تا به این جای متن فقط به معرفی 6 مورد آن‌ها پرداختیم.

به طور کلی برای اینکه بتوانید تروفی یک بخش را صاحب شوید باید به 3 سوال متوالی پاسخ دهید. با این کار، تاج تروفی‌های Trivia Crack 2 تکمیل می‌شود و آن وقت می‌توانید با پاسخ به آخرین سوال برنده تروفی یکی از دسته‌ها شوید. اما بخش هفتم به بخش تاج اختصاص یافته که اگر شانستان بزند و چرخ گردان بازی روی این بخش بایستند آن وقت هر سه شاخه تاجتان یک جا پر می‌شود و می‌توانید با انتخاب یک سوال از بخشی دلخواه، به راحتی برنده یک تروفی شوید.

حالت رقابتی بازی نیز تقریبا از همین قضیه پیروی می‌کند. فقط در این جا می‌توانید به صورت همزمان با چند نفر دیگر از سراسر دنیا وارد رقابت شوید. همانند گذشته امکان چت با دیگران و اضافه کردن رقیب به لیست دوستان نیز وجود دارد. حتی حالا می‌توانید برای خودتان تیم هم تشکیل دهید و به صورت تیمی به بازی بپردازید.

اگر هم فکر می‌کنید که سوالات بازی آنقدرها چالش برانگیز نیستند، آستین بالا بزنید و سوالاتی طراحی کنید که کسی از پس پاسخ دادن به آن‌ها بر نیاید. در کل اگر تبلیغات پی‌ در پی Trivia Crack 2 اعصابتان را خرد نکنند می‌شود از آن به عنوان اثری جالب و در عین حال مفرح یاد کرد. پس اگر به دنبال یک تریویا تازه می‌گردید و همچنین مشکلی با زبان انگلیسی ندارید Trivia Crack 2 می‌تواند تجربه خوبی برایتان باشد.

 Trivia Crack 2
  • Trivia Crack 2
  • قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده: Etermax
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: 78.2 مگابایت
دانلود


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان