ماهان شبکه ایرانیان

میثم مجیدی:

مشکلی با منصوریان ندارم/ بازیهای آینده را باید ببریم

مدافع صبای قم با بیان اینکه منصوریان را ندیدیم تا با او خوش و بش کنم گفت: با سرمربی استقلال مشکلی ندارم و برای او آرزوی موفقیت می کنم.

مشکلی با منصوریان ندارم/ بازیهای آینده را باید ببریم

به گزارش خبرنگار مهر، میثم مجیدی پس از شکست دو بر یک تیمش برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی گفت:  شروع خوبی داشتیم  و می توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم اما اشتباه حریف باعث شد تا یک پنالتی به سود استقلال گرفته شود ولی به سرعت توانستیم خود را جمع و جور کرده و گل تساوی را به استقلال بزنیم.

وی تاکید کرد: 10 نفره شدن ما مقابل استقلال شرایط سختی است و آبی پوشان فشار زیادی روی دروازه ما آوردند البته حتی با 10 نفره شدن هم می توانستیم به گل دست پیدا کنیم که بسیار بدشانس بودیم و در دقایق پایان به خاطر تجمع بازیکنان استقلال در زمین ما به ناگاه دروازه مان باز شد و نتوانستیم آن را جبران کنیم.

مجیدی در خصوص این که آیا با منصوریان قهر هستید تا خیر، گفت: مشکلی با سرمربی استقلال ندارم چون او را ندیدم نتوانستم با او صحبت کنم.

وی تاکید کرد: من در استقلال بازی کرده ام و یاد گرفته ام که به بزرگتر خود احترام بگذارم و هیچ مشکلی با کسی ندارم.

مجیدی در خصوص خداحافظی رضا عنایتی گفت: عنایتی بازیکن بزرگی است. او زحمات زیادی برای استقلال کشیده و هواداران قدر او را به خوبی می دانند و فکر می کنند آنچه که در توان داشتند برای تقدیر از عنایتی انجام دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما سه بازی سخت را در پیش داریم و اگر می خواهیم در لیگ برتر بمانیم باید هر سه بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان