ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در ۶ استان کشور

مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری کمیسیون‌های پزشکی بنیاد در استان‌های ایلام، تهران، لرستان، شهرستان‌های استان تهران، کردستان و بوشهر خبر داد.

برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد در 6 استان کشور

به گزارش ایسنا، غلامرضا طائبی با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی تعیین درصد ترکیبی در استان ایلام گفت: این کمیسیون در روز اول آذرماه با حضور هفت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و 208 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند. همچنین در روز دوم آذرماه نیز کمیسیون حق پرستاری خانواده‌های شهدا در این استان برگزار شد که 300 پرونده در این کمیسیون مورد رسیدگی قرار گرفت.


وی در خصوص برگزاری کمیسیون‌های پزشکی استان تهران نیز بیان کرد: 9 جلسه کمیسیون پزشکی تعیین درصد، یک جلسه کمیسیون عالی حضوری و یک جلسه کمیسیون بررسی حق پرستاری والدین شهدا در آبان ماه 1397 در استان تهران با حضور متخصصین، دبیران و کارشناسان این اداره کل در قالب تیم‌های تخصصی برگزار شد و 522 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های جنگی توسط متخصصان ویزیت شدند و 138 پرونده حق پرستاری والدین شهدا نیز مورد بررسی قرار گرفت.


طائبی افزود: کمیسیون پزشکی تعیین درصد ترکیبی استان لرستان نیز در تاریخ یکم آذرماه با حضور هشت نفر از متخصصین، دبیر و دو کارشناس کمیسیون پزشکی تشکیل شد و 217 نفر از متقاضیان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری‌های غیرجنگی توسط متخصصین مربوطه ویزیت شدند. در روز دوم آذرماه نیز کمیسیون حق پرستاری خانواده‌های شهدای این استان برگزار شد که تعداد 270 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.


وی در پایان گفت: کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدای شهرستان‌های استان تهران در تاریخ 24 آبان ماه با حضور دبیر و متخصصین مربوطه برگزار شد و 370 فقره پرونده مربوط به این عزیزان توسط تیم تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. همچنین کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدای استان کردستان نیز در تاریخ اول آذرماه با حضور دبیر و متخصصین مربوطه برگزار شد که 423 پرونده توسط تیم تخصصی مورد بررسی قرار گرفت. کمیسیون پزشکی حق پرستاری والدین شهدای استان بوشهر نیز در تاریخ اول آذرماه با حضور دبیر و متخصصین مربوطه برگزار شد و 320 پرونده مورد بررسی قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان