ماهان شبکه ایرانیان

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

مسئولان باید در محدوده مسئولیت خود پاسخگو باشند

حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: هر کدام از مسئولان باید در محدوده وظایف خود، تکلیف شرعی و قانونی خود را به انجام برسانند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضویبه گزارش حبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در دیدار با هیأت مدیره کانون کارشناسان رسمی و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خراسان رضوی گفت: هر کدام از مسئولان باید در محدوده وظایف خود، تکلیف شرعی و قانونی خود را به انجام برسانند. 

وی افزود: عملکرد خوب ما می تواند بهترین مبلغ و تبلیغ کننده کار ما باشد. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید به اینکه کار کارشناسی باید حرفه‌ای، عالمانه، مستدل،  مستند به قانون و نظام مند باشد، تصریح کرد: نظرات دقیق کارشناسی به احقاق حقوق و اجرای قانون کمک زیادی می کند. وی افزود: وجدان انسانی بهترین ملاک برای سنجش عمل صالح و صحیح است.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با اشاره به اینکه کار کارشناسان رسمی بسیار ارزشمند است، گفت: نظرات کارشناسی بایستی ملموس و قابل فهم برای عموم نیز باشد. 

حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: کارشناسان باید نظر خود را در مورد مسائل فنی و پیچیده را به بیان ساده اعلام کنند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با تأکید بر توجه کارشناسان به آموزش اظهار کرد: ارتقاء دانش فنی و تخصصی برای ارائه یک نظر دقیق و مستدل ضروری است.

گفتنی است در ابتدای این مراسم محسن بهزادی فر و امیر هوشنگ انصاری رؤسای هیأت مدیره مرکز و کانون کارشناسان رسمی دادگستری، ضمن تقدیر از اقدامات و حمایت های مدیریت قضایی استان از مجموعه کارشناسان رسمی، به ارائه گزارشی از نحوه اقدامات این دو مرکز پرداختند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان