اینروزها دیگر خودروهای تولید محدود و گرانقیمت، مختص سوپراسپرتهای چندصد هزار دلاری نیست و مدلهای کامپکت مثل بیامو M2 نیز با نسخههای سفارشی همراه شدهاند. تولید مدل CS که بارها نمونههای پروتوتایپ آن در نمایشگاههای مختلف دیده شده بود، قطعی بهنظر میرسد. این خودرو به احتمال فراوان با پیشرانهی مدرن توئینتوربوی 3 لیتری، موسوم به S55 همراه خواهد بود که 410 اسب بخار قدرت دارد و به صورت 6 سیلندر خطی تولید میشود.
دیگر نسخهی قدرتمند M2، مدل GTS است که از همان پیشرانهی S55 استفاده میکند؛ اما با توربوشارژرهای بزرگتر، حدود 450 اسب بخار قدرت خواهد داشت. مدل GTS درست 12 ماه بعد از CS تولید میشود و با این حساب در ابتدای سال 2019 از خط تولید خارج خواهد شد. هرچند فعلا برای مدل CS محدودیت تولید، اعلام نشده است، نسخهی GTS تنها به تعداد 999 دستگاه فروخته خواهد شد.
هر دو خودروی CS و GTS نسبت به نسخهی استاندارد M2 قابلیتهای کاربردی بیشتری برای حضور در پیست دارند. کیت بدنهی آیرودینامیک با قطعات فیبر کربن، رینگهای اسپرت اختصاصی و سیستم تعلیق و فنربندی بهینهسازی میشوند تا عملکرد خیرهکنندهای برای این خودروها داشته باشند، همانطور که سال قبل، مدل M4 GTS با وزنی بیشتر نسبت به M2 و همراه با پیشرانهی 490 اسب بخار به شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 3.4 ثانیه و صفر تا 160 کیلومتر بر ساعت 8 ثانیه رسید.
قیمت نهایی CS و GTS از سری M2 هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به قیمت 134 هزار دلاری M4 GTS، میتوان قیمتی بین 80 تا 100 هزار دلار را برای آنها پیشبینی کرد. امروزه مدل استاندارد بیامو سری 2، آستانهی قیمتی در حدود 34 هزار دلار دارد. نسخهی 3 لیتری و 335 اسب بخار این خودرو، ظرف 4.3 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت میرسد و قیمت آن 45 هزار دلار است؛ اما مدل استاندارد M2 با پیشرانهی 365 اسب بخار و شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت 4 ثانیه، به قیمت 54 هزار دلار فروخته میشود.