ماهان شبکه ایرانیان

چگونه محدودیت ها برای افتتاح حساب پی بال را کنار بزنیم

پی پال از آن دسته حساب های بین المللی است که کاربردهای بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. هر کاری که فکرش را بکنید با یک حساب پی پال می‌توان انجام داد. ارسال پول به هر نقطه از دنیا یا دریافت پول از هر شخص یا شرکتی که در یکی از بیش از ۲۰۰ کشوری که پی پال در آن‌ها فعالیت می‌کند، تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های پی پال است.

چگونه محدودیت ها برای افتتاح حساب پی بال را کنار بزنیم

پی پال از آن دسته حساب های بین المللی است که کاربردهای بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. هر کاری که فکرش را بکنید با یک حساب پی پال می‌توان انجام داد. ارسال پول به هر نقطه از دنیا یا دریافت پول از هر شخص یا شرکتی که در یکی از بیش از 200 کشوری که پی پال در آن‌ها فعالیت می‌کند، تنها بخش کوچکی از قابلیت‌های پی پال است.

اما همین قابلیت ارسال و دریافت پول به صورت آنی، خدمات این شرکت را به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های دریافت و پرداخت ارزی در سراسر جهان تبدیل کرده است. در حال حاضر فقط میلیون‌ها فریلنسر در تمام دنیا، برای دریافت دستمزد پروژه‌هایی که انجام می‌دهند، از پی پال استفاده می‌کنند. جالب است بدانید که در ایران هم تعداد زیادی از برنامه نویس‌ها، مترجمین یا طراحان گرافیک هستند که برای دریافت درآمدهای دلاری خود، از حساب پی پال استفاده می‌کنند.

پی پال در ایران

بله، فریلنسرهای ایرانی هم می‌توانند درآمد دلاری داشته باشند. البته لازمه کسب چنین درآمدی، پیش از هر چیز امکان ثبت نام در سایت‌های دورکاری بین المللی و مهم‌تر از آن افتتاح حساب پی پال است.

استفاده از پی پال در ایران با محدودیت‌های خاصی مواجه است. به عنوان یک فرد ایرانی نمی‌توان خیلی راحت وارد وب سایت پی پال شد و یک حساب Personal یا Business افتتاح کرد. دلیل اول این است که پی پال دسترسی افرادی را که داخل ایران زندگی می‌کنند به صورت کلی محدود کرده است. دلیل دوم عدم دسترسی به حساب بین المللی است. در واقع اگر شما بتوانید هویت خود را به عنوان فردی خارج از ایران هم جا بزنید، عدم دسترسی به حساب بانکی یا کارت بین المللی مانع بزرگی بر سر راه شما، برای افتتاح حساب پی پال خواهد بود.

البته اگر تمایل به افتتاح حساب پی پال داشته باشید، می‌توانید خیلی راحت با مراجعه به وب سایت نیک پرداخت، یک حساب پی پال وریفای شده دریافت کنید و از آن برای کسب درآمد دلاری یا نقل و انتقال پول و خرید در سایت‌های بین المللی استفاده کنید.

ویژگی‌های پی پال

پی پال استفاده‌های بسیار زیادی دارد. شاید پس از امکان نقل و انتقال آنی پول به سراسر جهان، امنیت پی پال، همان ویژگی باشد که این شرکت بین المللی را تا این حد در دنیا محبوب کرده است.

فیشینگ یا سرقت اطلاعات مربوط به حساب یا کارت بانکی، امری است که در تمام دنیا رواج دارد. حال شما می‌توانید با اتصال حساب بانکی، کارت اعتباری یا انواع مستر کارت و ویزا کارت خود به یک حساب پی پال، جلوی به سرقت رفتن اطلاعات و در نتیجه از دست دادن سرمایه خود را بگیرید.

در واقع اگر شما قصد خرید از وب سایت یا فروشگاهی را دارید که از صحت اطلاعات موجود در آن مطمئن نیستید و گمان می‌کنید ممکن است اطلاعات کارت شما به سرقت برود، به جای روش پرداخت از درگاه بانکی، پرداخت با پی پال را انتخاب می‌کنید و همه چیز در کمال امنیت انجام می‌شود.

راه های شارژ حساب پی پال

برای شارژ حساب پی پال خود راه‌های متفاوتی دارید. ممکن است یک کارت یا حساب بین المللی داشته باشید که آن را به حساب پی پال خود متصل کرده‌اید. در این صورت هر مقدار پول که در آن کارت یا حساب وجود داشته باشد، در حساب پی پال شما قابل استفاده است.

راه دیگر شارژ کردن حساب پی پال، دریافت پول از یک حساب پی پال دیگر است. در واقع هنگامی که شما درآمد خود را از راه پی پال دریافت می‌کنید، دارید از این راه استفاده می‌کنید. حال اگر در ایران هستید و درآمد ارزی هم ندارید، اما می‌خواهید با استفاده از حساب پی پال خرید کنید یا مبلغی را انتقال بدهید، می‌توانید از خدمات شارژ حساب پی پال نیک پرداخت استفاده کنید.

پی پال خدمات و امکانات زیادی به بخش بزرگی از جمعیت جهان ارائه می‌دهد تا بتواند برای هر فرد راه حل منحصر به خودش را ارائه بدهد. ما هم در نیک پرداخت تلاش داریم تا بیش از 10 سال سابقه در زمینه پی پال و با پیش گرفتن همین رویه، تمام این راه حل‌ها را جلوی پای شما قرار بدهیم. ما همه راه‌ها را بلدیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان