ویژه ترین تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن ربطی به منصوریان ندارد

مسلمان- برانکو؛ روز انتقام، روز بازگشت

چهره ویژه دیدار پرسپولیس و ذوب آهن نه علیرضا منصوریان و برانکو ایوانکوویچ که محسن مسلمان است؛ او مقابل تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و ذوب آهن همواره دیدارهای جذاب و گاها پرگلی را انجام دادند. مسابقاتی که معمولا در معادلات قهرمانی لیگ برتر نیز تاثیرگذار بوده است. امسال اما اگرچه این بازی با توجه به جایگاه نه چندان خوب ذوب آهن در جدول حساسیت امتیازی ویژه ای ندارد اما با توجه به حضور علیرضا منصوریان روی نیمکت ذوبی ها و البته حضور برخی بازیکنان در ترکیب این تیم پیش بینی می شود جذابیت های ویژه ای را عصر روز سه شنبه شاهد باشیم.


یکی از تقابل های جذاب این مسابقه بدون تردید حضور محسن مسلمان در ترکیب ذوب آهن است. مهندس سابق پرسپولیسی ها که طی دو سال گذشته با پیراهن پرسپولیس بهترین پاسور لیگ برتر لقب گرفت و خاطرات خوبی را با این تیم تجربه کرد، بعد از مشکلاتی که برایش پیش آمد مجبور به جدایی شد.


مسلمان در نیم فصل دوم پارسال بازی های زیادی را برای پرسپولیس انجام داد و با نظر برانکو در مسابقات زیادی روی نیمکت ذخیره ها نشست. همین مساله حواشی را برای مسلمان ایجاد کرد و در نهایت منجر به جدایی اش شد.


او حالا به تیمی برگشته که از آن به فوتبال ایران معرفی شد و با توجه به آمدن علیرضا منصوریان به ذوب آهن و روابط خوبی که با این مربی دارد، بدون تردید انگیزه زیادی برای تکرار روزهای خوبش در گذشته باپیراهن سبز تیم اصفهانی دارد.


مسلمان فردا در یکی از حساس ترین مصاف های دوران فوتبالی خود مقابل پرسپولیس قرار می گیرد. تیمی که بازی های خوبی را در آن انجام داد و به نوعی می توان گفت دوباره احیا شد. او حالا بعد از اختلافاتی که با برانکو پیدا کرد، می خواهد مقابل پرسپولیس بازی کند. از اینکه آیا مسلمان در بازی فردا سمت برانکو می رود یا خیر که بگذریم، بدون شک او انگیزه زیادی دارد تا درنقش هافبک طراح و بازیساز ذوب آهن بدرخشد و در ورزشگاه آزادی بار دیگر توانایی های فنی خود را به نمایش بگذارد.


البته که برانکو و پرسپولیسی ها روی مهارت های مسلمان شناخت دارند و به دنبال مهار او خواهند بود اما نمی توان از توانایی های تکنیکی و تاکتیک پذیری این ستاره هم به راحتی عبور کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان