مقام صهیونیست: تحول بزرگی در روابط ما با جهان عرب رخ خواهد داد

خبرگزاری تسنیم: امانوئل نخشون سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گفت که تحول بزرگی در روابط بین تل‌آویو و جهان عرب رخ خواهد داد.

وی در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک مدعی شد که عادی‌سازی روابط بین اسرائیل و کشور‌های منطقه برای همه طرف‌ها مفید است و این عادی‌سازی به اسرائیل کمک می‌کند که تعدادی از مشکلات دیگر را حل کند.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اظهاراتی مضحک گفت که ما باید برای مبارزه با دشمنان منطقه که همان ایران و تروریسم اسلامی هستند با هم همکاری کنیم.

نخشون در ادامه ادعا‌های خود گفت: ما بخشی از منطقه هستیم و متاسفانه برای سال‌ها ما را نمی‌پذیرفتند و با ما تعامل نمی‌کردند، اما اکنون پذیرش ما را آغاز کرده‌اند.

سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود: ما با اردن و مصر روند صلح داریم و درصدد آغاز روابط با کشور‌های دیگر منطقه هستیم.

پیش از این بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که این رژیم توسعه روابط خود با دنیای عرب را مشروط به صلح با فلسطینیان نمی‌داند.

این در حالی است که دانی دانون سفیر اسرائیل در سازمان ملل گفته بود که نتانیاهو نشست‌ها و دیدار‌های سری با سران برخی کشور‌هایی که روابط دیپلماتیک با تل‌آویو ندارند، انجام داده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان