رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالف نیست؛ اظهارات تازه معاون وزیر صنعت

روز گذشته خبر مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودروها نظر بسیاری از کارشناسان و مردم را به خود جلب کرد

روز گذشته خبر مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودروها نظر بسیاری از کارشناسان و مردم را به خود جلب کرد. بسیاری معتقد بودند هرچند مقاومت رئیس جمهور در مقابل مافیای خودرو ستودنی است اما در چنین شرایطی با ثابت ماندن قیمت ها، خودروسازان ناچار اند بیش از پیش عرضه محصولات خود به بازار را قطره چکانی کرده و تولید خود را کاهش دهند که نتیجه این موضوع چیزی جز افزایش بیشتر قیمت خودروها در حاشیه بازار در حین ثابت ماندن قیمت کارخانه خودرو و هجوم دلالان به بازار خودرو نیست.
به نقل از فارس، امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت از عدم مخالفت رئیس جمهور با افزایش قیمت خودروها خبر داده و می گوید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان در حال کارشناسی موضوع بوده و خبر مخالفت روحانی با افزایش قیمت خودروها غلط بوده و معلوم نیست که چه کسی این صحبت را از جانب رئیس جمهور بیان کرده است.
محمدرضا رحمانی در گفت‌وگویی با یکی از خبرگزاری های داخلی موضوع افزایش قیمت خودروها را کاملا منطقی عنوان کرده و توضیح داد که بعد از افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار ارز یکی از خواسته‌های خودروسازان افزایش قیمت خودرو است که این موضوع توسط سازمان حمایت در حال کارشناسی است.
روز گذشته رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به نقل از مسئولان وزارت صنعت نقل کرده بود که رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است و در صورتی که قیمت خودروها بر اساس قاعده 5 درصد زیر قیمت حاشیه بازار تعیین شود بازار خودرو نه تنها به آرامش نرسیده که التهابی دوباره آن را فرا خواهد گرفت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر