هشدار ترزا می‌ به حزب محافظه‌ کار انگلیس درباره عواقب مخالفت با برگزیت

نخست وزیر انگلیس به حزب محافظه‌ کار این کشور درباره عواقب پشتیبانی نکردن از توافق برگزیت و شکست این طرح در کسب رأی پارلمان هشدار داد.

هشدار ترزا می‌ به حزب محافظه‌ کار انگلیس درباره عواقب مخالفت با برگزیتبه گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «ترزا می» به حزب محافظه‌ کار انگلیس هشدار داده که حمایت نکردن از وی و خارج نشدن از اتحادیه اروپا روی کار آمدن «جرمی کوربین» را در پی خواهد داشت.

ترزا می‌ طی مصاحبه‌ای با روزنامه «ساندی میل» انگلیس ده‌ها نفر از نمایندگان حزب «توری» که اعلام کرده‌اند در رأی‌گیری روز سه‌شنبه درباره توافق برگزیت، به این طرح رأی منفی خواهند داد را خطاب قرار داده و گفت که شکست توافق برگزیت در کسب رأی پارلمان به معنای ماندن در اتحادیه اروپا برای همیشه خواهد بود.

وی در این مصاحبه هشدار دادکه شکست توافق برگزیت به طور قطع ورود انگلیس به فضایی نامعلوم و مبهم را در پی خواهد داشت.

ماه نوامبر سران اتحادیه اروپا با پیش‌نویس توافق خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و نیز بیانیه سیاسی آینده روابط 2 طرف پس از برگزیت موافقت کردند.

اکنون برگزیت برای اجرایی شدن نیاز به تصویب در پارلمان انگلیس دارد و این در حالی است که بسیاری از قانون‌گذاران انگلیس شامل برخی نمایندگان حزب محافظه‌کار هشدار داده‌اند که به این طرح رأی منفی خواهند داد.

طی ماه‌های اخیر تنش در کابینه ترزا می‌ بالا گرفته و چندین نفر از وزرای کابینه وی به دلیل اختلاف با نخست وزیر بر سر طرح خروج از اتحادیه اروپا از سمت خود کناره‌گیری کردند.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان