سایت رسمى اتحادیه طلا راه اندازى شد

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، ابراهیم محمد ولی، رییس این اتحادیه  ولى امروز در مراسم رونمایى از این سایت طلا اظهار کرد: از دلایل راه اندازى سایت تخصصى طلا، اولا این بود که مسیر کارى همکاران کوتاه تر شود و ثانیا با توجه به این که در روزهاى اخیر سایتى قیمت ها را اعلام مى کرد و آن را به گردن اتحادیه انداخته بود.

وى همچنین از احیاى دانشگاه طلا و جواهر خبر داد و افزود: براى دانشگاه طلا و جواهر سال ها است که تلاش کرده ایم و به دلیل نبود فضاى استاندارد کافى مجوز احیاى آن را باطل کرده بودند که با تلاش همکاران مجوز ثبت نام دانشگاه طلا و جواهر داده شد و از بهمن ماه مراحل ثبت نام انجام خواهد شد.

محمدولى روابط عمومى را نیاز اتحادیه دانست و گفت: در اتحادیه صنفى نیاز به روابط عمومى احساس شد و با توجه به این که تا کنون وجود نداشته، روابط عمومى را نیز ایجاد کردیم.

رییس اتحادیه طلا درباره سکه فروشان اظهار کرد: در سه ماه پایانى سال ٩٦ در خصوص مجوز سکه فروشان با بانک مرکزى به مشکل خورده ایم در حالى که با توجه به قانون، هر واحد صنفى باید از اتحادیه مربوطه خود پروانه کسب دریافت کند.

محمدولى از هم صنفان خود در جهت اداره امور اتحادیه طلب کمک کرد و گفت: این که چه کسى رییس اتحادیه باشد مهم نیست، بلکه مهم کمک به یکدیگر در این اوضاع بد اقتصادى است.

بر این اساس از این پس www.estjt.ir ، سایت و مرجع رسمى اعلام قیمت طلا و جواهر و سکه است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان