ماهان شبکه ایرانیان

نتایج آمار گوگل ترندز در سال ۲۰۱۸: بیشترین بازی‌های ویدیویی جست‌وجو شده در گوگل

حدودا تا دو هفته دیگر، سال ۲۰۱۸ میلادی به پایان می‌رسد. بنابراین، کمپانی گوگل به رسم هر سال اطلاعات خود در مورد بیشترین عبارت جست‌وجو شده در موتور جست‌وجوی خود را با عنوان Year in Search منتشر کرده است که گرایش بازی کاربران در سال ۲۰۱۸ را نشان می‌دهد

نتایج آمار گوگل ترندز در سال 2018: بیشترین بازی‌های ویدیویی جست‌وجو شده در گوگل

 بیشترین بازی‌هایی که در سال 2018 در گوگل جست‌وجو شده‌اند دقیقا همان چیزهایی هستند که فکرش را می‌کنید.

حدودا تا دو هفته دیگر، سال 2018 میلادی به پایان می‌رسد. بنابراین، کمپانی گوگل به رسم هر سال اطلاعات خود در مورد بیشترین عبارت جست‌وجو شده در موتور جست‌وجوی خود را با عنوان Year in Search منتشر کرده است که گرایش بازی کاربران در سال 2018 را نشان می‌دهد. در زمینه بازی‌های ویدئویی، عناوین برتری که در صدر فهرست گوگل قرار گرفته‌اند چندان جای تعجبی ندارند.

بازی Fortnite در فهرست جست‌وجوی گوگل ترندز (Google Trends) صدرنشین شد زیرا امسال توانست با انفجار بزرگی از محبوبیت روبه‌رو شود. پس از این بازی، به ترتیب بازی‌های Red Dead Redemption 2، Fallout 76،  Far Cry 5 و God of War در جایگاه دوم تا پنجم قرار گرفته‌اند.

اگر بخواهیم فهرست 10 بازی پرطرفداری که بیشتر در گوگل جست‌وجو شده‌اند را عنوان کنیم، نام چند بازی دوست‌داشتنی دیگر را مشاهده خواهیم کرد که البته حضور برخی از آنها در این فهرست کمی تعجب‌آور است:‌ Kingdom Come: Deliverance و Zombs Royale ، نسخه‌ای از این بازی که بر پایه مرورگر است، جزو ده بازی‌ برتر هستند.

محبوبیت بازی Fortnite در بخش بازی‌های ویدیویی تحولی عظیم به پا کرده است؛ به طوری که از پرطرفدارترین گیف‌های جست‌وجو شده در گوگل نیز به شمار می‌رود. به احتمال زیاد امسال همه می‌خواهند یاد بگیرند که چطور مثل فورت نایت فلاس برقصند و جایزه بگیرند.

البته، ناگفته نماند که اطلاعات ارائه شده بر اساس اطلاعات موجود در زمینه بازی است و اطلاعات جست‌وجوی جهانی گستره وسیع‌تری را پوشش می‌دهد. در فهرست جهانی، می‌توانید بازیگران، گروه‌های موسیقی و سلبریتی‌هایی مانند استن لی که به تازگی درگذشته است و در گوگل بیشتر جست‌وجو شده‌اند را بیابید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان