با کم مصرف‌ترین خودرو‌های سدان در سال ۲۰۱۹ آشنا شوید! (قسمت اول)

از خودرو‌های چهار دَر ساب کامپکت گرفته تا خودرو‌های سدان سایز متوسط لوکس، گزینه‌ی کم مصرفی در لیست ما وجود دارد که با سلیقه، سبک زندگی و سرمایه‌ی شما مطابقت داشته باشد

با کم مصرف‌ترین خودرو‌های سدان در سال 2019 آشنا شوید! (قسمت اول)

در هنگام خرید خودرو جدید بودجه بندی برای هزینه‌هایی فراتر از قیمت خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است و خرید خودرویی با راندمان سوخت بالا راه بسیار خوبی برای صرفه جویی در هزینه‌ها محسوب می‌شود.

از خودرو‌های چهار دَر ساب کامپکت گرفته تا خودرو‌های سدان سایز متوسط لوکس، گزینه‌ی کم مصرفی در لیست ما وجود دارد که با سلیقه، سبک زندگی و سرمایه‌ی شما مطابقت داشته باشد. برای رسیدن به حداکثر راندمان در زمینه‌ی مصرف سوخت پیشنهاد ما به شما انتخاب یک خودرو پلاگین هیبرید همانند تویوتا پریوس پرایم 2018 است. تکنولوژی پیشرفته‌ی این نوع از خودرو آن‌ها را به گزینه‌های گران‌ قیمت‌تری در مقایسه با مدل‌های هیبرید معمولی تبدیل می‌کند اما این خودرو‌های پلاگین هیبرید هستند که در دراز مدت و در زمینه‌های مختلف باعث صرفه جویی در هزینه‌های شما خواهند شد. محاسبات راندمان سوخت خودرو‌های پلاگین هیبرید با استفاده از ترکیب بنزین و قدرت برق می‌تواند بیش از دو برابر راندمان سوختی که در مدل‌های هیبرید عادی شاهد هستیم، برسد. به علاوه، این نوع خودرو قادر است تا چند مایل مسافت را تنها با استفاده از قدرت برقی بپیماید. حتی برای خریدارانی که خودرو‌های مجهز به موتور‌های بنزین سوز را ترجیح می‌دهند نیز چندین مدل سدان بسیار مناسب وجود دارد که می‌توانند توقف‌های بی‌وقفه در پمپ بنزین‌ها را به پدیده‌ای در گذشته تبدیل کنند. این مدل‌های سدان عمدتاً‌ به وسیله‌ی محاسبات هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا به انجام رسیده رتبه بندی شده‌اند که این محاسبات، با فرض پیمودن مسافت 15000 مایل در هر سال و ترکیب 55 درصد رانندگی در سطح شهر و 45 درصد رانندگی در بزرگراه به دست آمده‌اند. برای مشاهده‌ی مدل‌های سدان جدیدی که بهترین راندمان سوخت را برای شما فراهم می‌کنند ما را در ادامه‌ی این مطلب همراهی کنید. به یاد داشته باشید که امتیازات ذکر شده در ادامه‌ی این مطلب که توسط وبسایت یو اس نیوز به هر خودرو اعطا شده ممکن است همزمان با در دسترس قرار گرفتن داده‌های امتیاز دهی جدید تغییر کنند:

23) هیوندا الانترا اِکو 2019

راندمان سوخت: 35 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 1٫150 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫3 (2018)

قیمت: 20٫950 دلار

ورژن اِکو هیوندا الانترا 2019 با داشتن راندمان سوخت 32 مایل بر گالن در شهر و 40 مایل بر گالن در بزرگراه به زحمت با استاندارد‌های مورد نیاز ما مطابقت پیاده می‌کند. هیوندا الانترا اکو به همراه یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 128 اسب بخار قدرت و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هفت سرعت عرضه می‌گردد. برای مقایسه می‌تواند مدل پایه‌ی الانترا را مثال زد که با استفاده از یک موتور چهار سیلندر 147 اسب بخاری، مصرف سوختی برابر با 28 و 37 مایل بر گالن را به ترتیب در شهر و بزرگراه به ثبت رسانده است. هیوندا الانترا دارای سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی قابلیت اطمینان بالا و امکانات فراوان که شامل سیستم‌های پیشرفته‌ی ایمنی و اطلاعاتی – سرگرمی می‌شود، می‌باشد. به علاوه فضای موجود در صندلی جلویی بسیار مناسب بوده اما فضای پای ارائه شده در ردیف دوم صندلی برای این سطح متوسط محسوب می‌شود. هیوندا الانترا برای سال 2019 به طور چشمگیری تازه سازی شد که این تازه سازی شامل طراحی جدید در داخل و خارج این خودرو می‌شود.

22) هوندا سیویک 2019

راندمان سوخت: 36 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 1٫100 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫7

قیمت: 23٫400 دلار

مدل سدان هوندا سیویک 2019 برای خریدارانی که به دنبال راندمان سوخت مناسبی بوده اما کاملاً آماده گذار به سیستم هیبرید نیستند گزینه‌ی بسیار خوبی به شمار می‌رود. مدل سدان سیویک به همراه آپشن موتور توربو شارژ مصرف سوختی برابر با 32 مایل بر گالن در شهر و 42 مایل بر گالن در بزرگراه خواهد داشت. این ارقام برای یک خودرو غیر هیبرید و دارای شتابی سر زنده فوق العاده است. مدل پایه‌ی هوندا سیویک به همراه یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و یک سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت روانه‌ی بازار می‌گردد. این خودرو علاوه بر ارائه‌ی ارقام تحسین برانگیز در زمینه‌ی مصرف سوخت، به دلیل ویژگی‌هایی از جمله اتاق درجه یک، صندوق عقب بزرگ، صندلی‌‌های جادار، و سواری دلپذیر از جذابیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد.

21) میتسوبیشی میراژ G4 2019

راندمان سوخت: 37 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 1٫100 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 5٫7 (2018)

قیمت: 14٫795 دلار

مدل سدان میتسوبیشی میراژ G4 2019 به همراه آپشن سیستم انتقال قدرت اتوماتیک خود از راندمان سوخت 35 مایل بر گالن در شهر و 41 مایل بر گالن در بزرگراه برخوردار می‌باشد. این ارقام در نسخه‌ی هاچ بک این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 37 و 43 مایل بر گالن هستند. این ارقام در میان بالاترین محاسبات راندمان سوخت در بخش خودرو‌های ساب کامپکت جای می‌گیرند. مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو از یک موتور سه سیلندر بسیار ضعیف تشکیل شده است. به علاوه یک سیستم انتقال قدرت دستی پنج سرعت نیز به صورت پیش فرض و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT نیز به عنوان آپشن ارائه می‌گردد. این خودرو به جز در بخش راندمان سوخت عملکرد مناسبی را در زمینه‌های مختلف از خود نشان نداده و در نتیجه بهتر است پیش از تصمیم به خرید این خودرو گزینه‌های دیگر موجود در بازار را نیز مورد بررسی قرار دهید.

20) لینکولن MKZ هیبرید 2019

راندمان سوخت: 41 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 1000 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫4

قیمت: 35٫995 دلار

مدل MKZ 2019 کمپانی لینکولن به همراه مکانیزم تولید و انتقال قدرت پایه‌ی خود راندمان سوختی برابر با 42 مایل بر گالن در شهر و 39 مایل بر گالن در بزرگراه را ثبت نموده که باعث شده تا این مدل در زمینه‌ی مصرف سوخت به یکی از بهینه‌ترین خودرو‌های لوکس موجود در بازار تبدیل شود. موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر این خودرو در ترکیب با یک موتور الکتریکی قادر به تولید مجموعاً 188 اسب بخار قدرت خواهد بود. مدل MKZ هیبرید در کنار ارائه‌ی سواری راحت و فضای مناسب در صندوق عقب خود همچنین یکی از ارزان قیمت‌ترین خودرو‌های هیبرید کلاس خود نیز محسوب می‌شود. کمپانی لینکولن مدل MKZ را در دو ساختار غیر هیبرید دیگر نیز ارائه می‌دهد اما راندمان سوخت این دو مدل به طور قابل توجهی نسبت به ورژن هیبرید آن پایین‌تر خواهد بود.

19) کیا اپتیما هیبرید 2019

راندمان سوخت: 41 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 1000 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4 (2018)

قیمت: 27٫985 دلار

راندمان سوخت کیا اپتیما هیبرید 2019 طبق برآورد آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا برابر با 39 مایل بر گالن در شهر و 45 مایل بر گالن در بزرگراه خواهد بود. مدل 192 اسب بخاری اپتیما هیبرید از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی برخوردار است که مجموعاً قدرت مناسبی را برای رانندگی روزانه فراهم می‌کنند. کیا اپتیما هیبرید علاوه بر به همراه داشتن امکانات تکنولوژی کاربرد پسند دارای سابقه‌ی طولانی در زمینه‌ی امتیازات ایمنی بالا نیز می‌باشد. این خودرو فضای متوسطی را نیز در صندوق عقب خود ارائه می‌دهد. کیا اپتیما همچنین از صندلی‌های جلویی راحتی نیز برخوردار است اما نبود راحتی کافی در صندلی‌های موجود در قسمت عقب این خودرو مشهود می‌باشد. کمپانی کیا همچنین یک مدل اپتیما پلاگین هیبرید به همراه راندمان سوخت بسیار بالاتر و محدوده‌ی حرکتی کاملاً برقی را نیز عرضه می‌کند که در ادامه‌ی این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت. اگرچه مدل اپتیما هیبرید از راندمان سوختی مشابه مدل لینکولن MKZ هیبرید برخوردار است اما به دلیل قیمت پایین‌تر و امتیاز کلی بالا‌تر بر‌تری به کیا اپتیما هیبرید تعلق می‌گیرد.

18) هیوندا سوناتا هیبرید 2019

راندمان سوخت: 42 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 950 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫2 (2018)

قیمت: 22٫050 دلار (2018)

راندمان سوخت 40 مایل بر گالن در شهر و 46 مایل بر گالن در بزرگراه نتیجه‌ی برآورد‌های آژانس حفاظت از محیط زیست پس از مورد بررسی قرار دادن هیوندا سوناتا هیبرید 2019 می‌باشد. موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر، موتور برقی، و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT در مجموع قدرتی معادل 193 اسب بخار را تولید می‌کنند. با انتخاب مدل هیوندا سوناتا پلاگین هیبرید از راندمان سوخت بهتری برخودار می‌شوید اما برای خرید این خودرو مستلزم پرداخت مبلغ بسیار بیشتری نیز خواهید بود. هیوندا سوناتا هیبرید 2019 در حالیکه ارقام مصرف سوخت چشمگیر، امکانات پیش فرض فراوان، امتیازات ایمنی بسیار خوب، و فضای داخلی لوکسی را ارائه می‌دهد با قیمتی پایین‌تری نیز عرضه می‌گردد.

17) فورد فیوژن هیبرید 2019

راندمان سوخت: 42 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 950 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫5

قیمت: 27٫555 دلار

مدل مجهز و جادار فورد فیوژن هیبرید 2019 با مصرف سوخت 43 مایل بر گالن در شهر و 41 مایل بر گالن در بزرگراه جایگاهی را در این لیست به خود اختصاص می‌دهد. مکانیزم تولید و انتقال قدرت اتوماتیک این خودرو از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر، یک موتور الکتریکی و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT تشکیل شده که مجموعاً‌ قادر به تولید 188 اسب بخار قدرت می‌باشند. در حالیکه این خودرو از راندمان سوخت بسیار خوبی برخوردار است اما هزینه‌ی سوخت سالانه‌ی شما با فورد فیوژن هیبرید در مقایسه با رقبای نزدیکی همچون هوندا آکورد هیبرید 2018 یا شورولت مالیبو 2019، در حدود صد‌ دلار بیشتر خواهد بود. اما از طرف دیگر فورد فیوژن از ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های جادار و راحت،‌ فضای داخلی به خوبی مجهز شده، و هندلینگ دقیق به عنوان یک خودرو هیبرید بهره می‌برد.

16) لکسوس ES 300h 2019

راندمان سوخت: 44 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫1

قیمت: 41٫410 دلار

در صورتیکه در بازار خودرو به دنبال یک خودرو سایز متوسط لوکس کم مصرف هستید مدل کاملاً بازطراحی شده‌ی لکسوس ES هیبرید 2019 باید در میان گزینه‌های برتر شما قرار گیرد. این خودرو با ثبت راندمان سوخت 43 مایل بر گالن در شهر و 45 مایل بر گالن در بزرگراه یکی از بهینه‌ترین خودرو‌ها در زمینه‌ی مصرف سوخت در کلاس خود به شمار می‌رود. این سدان 215 اسب بخاری همچنین به همراه یک موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر، یک موتور الکتریکی، و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT عرضه می‌گردد. علاوه بر این، در حالیکه بیشتر اتومبیل‌های هیبرید از ترمز‌های سخت باز سازی کننده برخوردار هستند، سیستم ترمز مدل ES 300h عملکرد نرمی را به نمایش می‌گذارد. همچنین ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های پشتی بزرگ و اتاق زیبا و بی‌صدا نیز از دیگر نقاط قوت این سدان لوکس به شمار می‌روند.

15) تویوتا آوالون هیبرید 2019

راندمان سوخت: 44 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫8

قیمت: 36٫500 دلار

تویوتا آوالون هیبرید XLE که برای سال 2019 مجدداً به طور کامل طراحی شد طبق محاسبات آژانس حفاظت از محیط زیست مصرف سوختی برابر با 43 مایل بر گالن در شهر و 44 مایل بر گالن در بزرگراه خواهد داشت. این خودرو همچنین با بهره گیری از یک موتور چهار سیلندر، دو موتور الکتریکی و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT قادر به تولید 215 اسب بخار قدرت می‌باشد. تصمیم کمپانی تویوتا برای طراحی مجدد مدل آوالون هیبرید برای سال 2019 با مزایای بیشتری نسبت به مدل پیشین از جمله 15 اسب بخار قدرت بیشتر، راندمان سوخت بالاتر، امکانات بیشتر، و فضای اضافه در صندوق عقب به دلیل جابجا سازی مجموعه‌ی باطری همراه شده است.

14) تویوتا پریوس C 2019

راندمان سوخت: 46 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 7٫4 (2018)

قیمت: 21٫530 دلار

تویوتا پریوس C دارای وزن سبک‌تر،‌ اندازه‌ی کوچک‌تر، و قیمت پایین‌تری نسبت به مدل معمولی پریوس می‌باشد. این خودرو همچنین در مقایسه با مدل پریوس معمولی، قدیمی‌تر و شاهد اصلاحات کم‌تری بوده و به علاوه از راندمان سوخت پایین‌تری نیز برخوردار می‌باشد. راندمان سوخت تویوتا پریوس C 2019 در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 48 و 43 مایل بر گالن برآورد شده است. علاوه بر این مکانیزم تولید و انتقال قدرت این خودرو نیز از یک موتور 1٫5 لیتری چهار سیلندر، یک موتور الکتریکی، و یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT تشکیل شده است. این ساختار روی هم رفته قادر به تولید 99 اسب بخار قدرت می‌باشد که این میزان قدرت برای رفت و آمد‌های درون شهری کفایت کرده و با این وجود در سرعت‌های بالا کمی ضعیف عمل می‌کند.

13) شورولت مالیبو هیبرید 2019

راندمان سوخت: 46 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 900 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4

قیمت: 28٫945 دلار

مصرف سوخت شورولت مالیبو هیبرید 2019 در شهر برابر با 49 مایل بر گالن و در بزرگراه معادل 43 مایل بر گالن محاسبه شده است. این خودرو از یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی بهره می‌برد که علاوه بر ارائه‌ی شتابی چابک قادر به تولید 182 اسب بخار قدرت نیز می‌باشد. این خودرو همچنین به صورت پیش فرض به همراه یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک CVT نیز عرضه می‌گردد. متاسفانه ورژن هیبرید شورولت مالیبو به دلیل وجود مجموعه‌ی باطری در مقایسه با نسخه‌ی غیر هیبرید خود از فضای کم‌تری در صندوق عقب برخوردار می‌باشد. اما از طرف دیگر از ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های جادار و یک سیستم اطلاعاتی – سرگرمی کاربرد پسند بهره نیز می‌برد.

12) هوندا آکورد هیبرید 2019

راندمان سوخت: 48 مایل بر گالن

هزینه‌ی سالانه‌ی سوخت تخمین زده شده: 850 دلار

امتیاز کلی وبسایت یو اس نیوز: 10 / 8٫4 (2018)

قیمت: 25٫320 دلار

راندمان سوخت هوندا آکورد هیبرید 2019 در شهر و بزرگراه برابر با 48 مایل بر گالن برآورد شده است. جدای از مدل کمری هیبرید، این ارقام یکی از بهترین راندمان‌های سوخت موجود به عنوان یک مدل‌ سدان سایز متوسط غیر پلاگین محسوب می‌شود. قدرت هوندا آکورد هیبرید 2019 به وسیله‌ی یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی تامین می‌شود که خروجی قدرت 212 اسب بخاری این دو موتور قدرت کافی در بیشتر شرایط رانندگی را فراهم می‌کنند. به علاوه، وجود صندلی‌ پشتی و صندوق عقب بزرگ نیز به حمل سرنشینان و وسایل آن‌ها به شما کمک خواهد کرد. فضای داخلی هوندا آکورد احتمالاً به زیبایی نمونه‌های ارائه شده در رقبایی مانند مزدا 6 نخواهد بود اما با این وجود این خودرو از اتاقی جذاب برخوردار می‌باشد. سابقه‌ی این خودرو در زمینه‌ی قابلیت اطمینان بالا احتمالاً در کنترل هزینه‌ها به شما کمک خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان